2017年6月28日 星期三

// Ep4 // 壓力大爆發 ❤ DNA Renew Treatment...*


前排心情大上大落得好緊要,可能因為咁我 D 暗瘡生完右面到左面...沒完沒了!
不敢想像如果冇做 DNA Renew Treatment 我會有咩下場 (汗)

好快又係時間 Review 一下療程進度
好勤力定期一星期去一次

Bella Stage 皇牌 DNA Renew Treatment 同出面暗瘡去印療程唔同
完全安全、低敏、非入侵性
謝絕一切會令肌膚變薄 (如果酸) 或留下傷口的儀器及產品,特別適合皮膚薄甚至敏感肌朋友
除左針對暗瘡問題之後,仲可以更新皮膚,令皮膚變健康去番正常厚度,改善敏感情況,由根本改善皮膚各種問題



DNA Renew Treatment 過程好簡單,一個鐘一定走得

1. 洗面卸妝  

2. DNA 通淋巴排毒按摩  (個人最鐘意呢 part,好舒服!)

3. 紫外線殺菌消毒 (無痛!)

4. DNA Mask



原先最大問題係右邊面近耳仔位有堆無頭瘡,以我多年抗痘經驗呢種最難搞,閒閒地可以玩個幾 2 個月,去到第 4 次無頭瘡已經谷晒出黎得番印,但又到左邊連環爆

個排壓力真係好大,仲發惡夢...又訓得唔好
知道咁樣落去唔得就開始調節心態,見步行步
暫時我覺得做運動同搵人呻係最好方法!



慢慢放鬆自己之後,到左做完第 7 次開始穩定番
我都知愈接近婚期之後壓力會愈來愈大,但我對 DNA Renew Treatment 有信心!

(待續)

注意事項:
療程期間避免進行入侵性的療程,如激光去斑、果酸等療程,脫毛則沒有大影響
如做完療程覺得太熱,可用凍水輕拍 
建議每 7-10 日為做一次療程 每次需時 60 分鐘

*** DNA Renew Treatment 試做價 $800 (原價 $1800) 套票:$9800/10次


相關文章:





Belle Stage 

地址:旺角彌敦道 585 號富時中心 1601 室 
電話: 2392 3733
Whatsapp 預約熱線: 66894719


*療程由 Belle Stage 提供




就這樣

沒有留言:

張貼留言