2017年7月12日 星期三

// ABOUT ME // 亮白淨化明采眼霜 ❤ 冰感按摩爽YY...*

我呢排真係好唔夠訓,明明有時可以早 D 訓但又唔捨得訓前個段私人時間
(er....其實有時咁夜係搞 / 諗結婚野)
朝朝行屍走肉時就同自己講今晚早 D 訓,到左夜晚又.... (你懂的!)

本身我個黑眼圈色素已經好勁,近排更加...
所以有美白功效的眼霜絕對係擁有千年黑眼圈的必需品!



今次就介紹番用左成個月的韓國代表 ABOUT ME 亮白淨化明采眼霜 (HK$250/20ml)

成分添加高抗氧維他命 C 檸檬成分,能阻截色素沉澱,預防色班並提亮眼周



ABOUT ME 係韓國三養集團旗下三養健能仕 (Samyang Genex) 的天然健康護膚品牌
唔? Samyang 係咪即係韓國最出名的辣雞麵同一集團?





質地我覺得好似我用過的一隻防曬 (但忘了是那一枝lol)

易推但唔係屬於滋潤型,因為推開之後好快吸收又完全唔黏笠,我呢個年紀就略嫌滋潤度唔足夠喇!建議可以加多浸眼部精華,不過因為試用要睇效果我就無再加精華


另一特別之處係呢個冰感按摩頭,每次按摩下有效促進眼部血液循環,改善浮腫及黑眼圈



我會吱出一定份量之後平均放眼周先用按摩頭慢慢推開
呢個按摩頭一開始用冰感十足,但可惜只維持到數秒,好快就被我體溫 KO
我打算用完都 keep 住個頭放入雪柜備用,用佢黎按壓眼部穴位都好爽


用按摩頭碌完一陣我就用手指再壓眼部更多穴位,留意番眼部穴位唔止圖咁少架!
一來可以令到眼霜更吸引二來拯救下對黑眼圈,其實我一日唔早訓都可以話係垂死掙扎中...


朝早多數無時間無心情慢慢按,我就輕手打圈搽眼霜,會打 10-20 個圈左右


幾驚喜係呢支眼霜配合打圈搽有即時效果,眼圈會淡左少少同埋無咁腫


保濕效果屬於中間,都係個句建議搭眼部精華用!


用足一個月,夜訓足一個月,Well 我相信神仙都幫我唔到了 (暈)
睇唔到改善之餘個黑眼圈仲好似黑左OMG

真係睇到 D 相都想喊,打 Blog 好處係透過睇相同對比你知道自己發生緊咩事
其實我日日都訓到 7-8 小時,但無論訓幾多都好,只要係夜訓就GG
我發誓今晚打後一定一定要早 D 訓!


全線 Colourmix 卡萊美獨家發售

產品由 ♥ Colourmix Facebook 團隊 ♥ 提供






就這樣

沒有留言:

張貼留言