2011年6月28日 星期二

一年之後再試你『Hiruscar喜療疤』效果又係點呢...?

前排不知走什麼運...竟然有PR聯絡我試產品呢
默默的努力真係有人會睇到架 !

當我知道是試『Hiruscar喜療疤除疤啫喱』的時候...
第一時間是告知PR早於一年前已經試過了...
同時都亦附上Link及近照給 PR參考...

按此可重溫 :
喜療疤『再見鍾無艷』試用聚會 之 最靚靚鍾無艷竟然是?...* http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=13602&do=blog&id=37007

○喜療疤●去印持久戰...*http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=13602&do=blog&id=41682

有看我的文都知道我是暗瘡肌...
暗瘡印更加是我一直最苦惱的最大原因 !

最後我都被選中可以再試多次『Hiruscar喜療疤除疤啫喱』了...
(應該開心定點呢...好矛盾...哈哈!!)

交收那天有簡單跟PR講過之前的試用效果...
那次的效果不過不失...試用期間都有出了不少暗瘡
印是有淡了...但唔太明顯...
因為暗瘡印都是頑固的...是長期戰 !
而PR都有告訴我配方有所改良過...
好 ~ 就讓我親身再試試吧!
本以為只有一支...原來有2支呢! 


介紹產品前, 不如等我同大家講下...Q : 疤痕係點樣形成o既呢 ?A; 當皮膚受傷, 血液凝固之後, 微絲血管就開始增生, 而皮下組織的骨膠原亦都同時增加以修補傷口, 令傷口癒合。如果骨膠原在正常情況下生長, 傷口就可以回復原貌。但如果骨膠原生長出現混亂的時候, 凸起、凹陷、或持續增生性疤痕就會形成。而過左25歲, 身體的骨膠原就會開始流失, 傷口復原就更加難上加難了!!!!!


一般黎講, 疤痕大至可以分為2大類!!!1. 凹陷疤痕當皮膚組織受破壞,而真皮組織不足夠「填補」受破壞的組織,凹陷疤痕就會形成,最常見是因水痘及暗瘡而形成的疤痕。2. 凸起性疤痕當傷口癒合時過度製造骨膠原,令骨膠原不規則地排列積聚於癒合的傷口,引至形成凸起或增生至傷口以外的疤痕。一般疤痕會呈暗紅色,亦可能會感刺痛。
喜療疤採用嶄新 21全效更生系統全方位護理疤痕先以MPS  Allium Cepa 雙效活性成份能快速滲入皮層平衡骨膠原生長促進皮膚組織更生過程再注入蘆薈, vitamin E B3等天然成份滋潤及保護皮膚組織,, 幫助減褪色素


瑞士配方, 泰國製造


由瑞士科研研製,除疤同時護膚配方,能有效撫平因意外、燒傷、燙傷、手術或暗瘡而形成的凹凸疤痕、暗瘡印及增生性疤痕,同時可護理肌膚,讓肌膚回復光滑。


盒上同包裝上都印有Expiry Date...就唔怕個盒掉左而唔記得啦 ~


記得千萬唔可用o係有破損的傷口上


完全封口設計, 安全又衛生...用蓋頂向開口向下壓就可以打開了...有左上一次經驗, 輕輕力就ok...唔好太大力...會湧出來啊~
味道同上次一樣...我識形容似咩味了...係鐵鏽味...
不過我都聽過有人話係香味...只可以講各人嗅覺唔同吧 ~
味道好快會散而且好淡...所以影響不大...

推開後慢慢按摩至吸收...
我覺得比起上次易吸收...特別在冷氣房之下更加乾爽...

給大家參考一下...愈新的疤痕愈有效...

使用方法  : 於傷口癒合後每日3-4按摩式塗於患處若用作減低疤痕形成之機會每日2-3次塗於患處
持續使用能顯著改善新舊疤痕如使用於2年內形成的疤痕效果更為理想.
 由27.05.2011開始試用至18.06.2011...早晚各一次...
已經用完一支了....以我的用量大概一個月用一支...

BEFORE & AFTER來囉...請做好心理準備!!!! 


先來額頭....
有留意到左眉頭的一粒暗瘡印淡了嗎? 那是新印來的 ~


效果看到了吧 ? 不好意思, 又再一次把最醜的一面給大家看不過我想講印真的有淡到...而且膚色均勻了不少 ~當然離目標仍有一段距離...我會好好加油的!!!待我用完手上餘下的一支會再同大家報告, 請耐心等待吧 !
銷售點:萬寧、屈臣氏、SaSa.com, 華潤堂及各大藥房http://www.removescar.com.hk/mainpage.php

沒有留言:

張貼留言