2011年6月23日 星期四

有 Ocean Potion 防曬孖寶‧今個夏天冇有怕...*

成日聽人講咩都唔搽都一定要搽『防曬』!!咁...防曬究竟有幾重要呢 ? 

我搵左D資料比大家睇睇 ~
(資料來自 http://www.atlaspost.com/landmark-6138430.htm)
__________________________________________________________________適時的曬太陽可以幫助體內許多維生素的活化,並且預防疾病,比如骨質疏鬆症,
也許你偏愛古銅的膚色,也許你認為『白』代表不健康。
但是,你絕對不能忽視過多的紫外線,給人體細胞帶來的毒性和外觀的傷害

膚色已經不是最重要的問題,曬斑也只是小狀況,過度曝曬,
引起的紅斑皺紋產生自由基攻擊正常細胞日光性角化
甚至鱗狀上皮細胞癌基底細胞癌黑素瘤的發生。

紫外射可以直達真皮層,直接破壞膠原蛋白與彈力蛋白
不小心還會造成基因的突變與染色體的變性,讓我們不得不正視防曬的重要。
__________________________________________________________________
所以, 一年四季都唔應該忽視防曬...特別係我們身處緊o既夏天!!!!

今次有機會試用Ocean Potion的防曬產品, 由
防曬到曬後護理都有 ~
認識產品前先來認識一下品牌資料先啦 !
● Sun & Skin Care Research Inc.於1989年由Gary DeAngelo先生建立
 
最初Ocean Potion產品系列在Virginia海灘商店,度假酒店,水池甲板銷售
● 
最大的競爭優勢是Ocean Potion含有Parsol 1789的獨特配方,有效全面阻隔紫外線
 
優質的管理系統令Ocean Potion成為美國最迅速發展的太陽護理品牌之一
● 
在80年代尾至90年代頭,Ocean Potion古銅助曬和防曬乳液已加添豐富滋潤配方● 至今Ocean Potion備有全線防曬產品,包括古銅助曬系列、防曬系列及曬後滋潤系列。
而我手上的是 (左) 輕柔及敏感防曬乳 SPF50 及 (右) 100%純蘆薈啫喱


輕柔及敏感防曬乳 SPF50 $94/ 8oz
● 官方資料○● 
●   配方溫和, 適合6個月以上小朋友使用

● 
 加強維他命 D

● 防敏感

● 
高度防曬保護

● 
高度防水及防汗
●  快速吸收●  不油不膩●  不含Paraben成份●  不含香料
美國製造


有呢個兔仔icon最得我心...而官網Q&A都有說明 ↓


背面全部都是英文說明, 如果有埋中文說明會更方便消費者查閱...
曬前20分鐘就要搽喇...咁先可以發揮到最好的防曬功效


打開是這樣的...
有點不安心是因為好似隨時都可以打開到咁...
如果有多一層膠包住會衛生一點!


初初吱出黎好似好厚身...
不過其實唔係...都幾易推...我覺得好似BODY LOTION...搽勻晒手手腳腳會覺得D膚色均勻同平滑左...仲有少少光澤...

如果話完全清爽我覺得唔係...始終都係似搽左野...
但唔係笠...就好似搽左BODY LOTION咁...
所以用左佢我都skip左搽BODY LOTION喇~

我覺得天氣乾爽/ 冷氣下就完全冇負擔o既...
不過如果濕度高少少就要比d時間佢吸收...

大家都知SPF愈高 = 
質地亦相對愈厚...
呢支有SPF50, 我覺得可以接受!


100%純蘆薈啫喱 $79.5/ 8.5oz
曬完紅卜卜就好就係搽蘆薈Gel去建降溫同修護皮膚...
我好少去晒太陽, 不過日日下午都會帶佢地(下圖)去散步都真係幾曬...

因為我要帶晒兩隻...又要沖小便又要執黃金之下根本冇辦法擔遮
所以放完狗我都會搽番D蘆薈GEL舒緩下D皮膚...




● ○官方資料○● 


 • 含大量純天然蘆薈成份
• 舒緩及冰涼肌膚
• 修護及滋潤
• 令曬黑效果更持久
• 回復肌膚均衡
• 不油不膩
• 不含酒精• 適用於曬傷、風傷或疼痛情況


都是美國製造啦 ~
這個有中文說明, 很好!
而且我都係而家先知原來搽蘆薈GEL係可以延長曬黑效果架!!!!


又係可以隨便開o既設計...希望可以改善一下!!
有淡香...我個人不太喜歡有香料成分, 所以我都只係用o係手手腳腳上...
剛剛搽上時會涼浸浸, 都幾舒服, 而且好快吸收...
唔會痴笠笠...用作身體的曬後護理都係一個不錯的選擇 !
* * * * * 鳴謝 The Ztyle X Ocean Potion* * * * * 

沒有留言:

張貼留言