2013年1月28日 星期一

新居入伙 ♥ 採購懶惰鬼的家居恩物...*


從來在家食好住好, 其實都知打理一個家唔容易
但真係落手落腳去做就更加覺得媽咪是何等偉大

而家番到屋企都唔得閒坐梳化hea就已經忙呢樣忙o個樣
未有時間抖就話要煮飯, 還要新手上路, 一餐飯煮成粒鐘
煮完又要洗, 洗完又話夠鐘訓美容覺, 有時真係連美容覺都做唔到...
寧願夜訓少少搞掂好先安心去訓呀 !!!!

身為80後有份正職仲要打埋blog...我d時間真係少之又少架 (哭)
所以要不停物式又方便又好用慳時間o既家居恩物
今次介紹希望幫到同樣唔夠時間o既你、妳、您啦 :D

第一件有關煮食


大家睇下我地個廚房, 真係細到企多2個人都覺得迫...
因為一開始大家都覺得我地唔會煮咁多飯, 出去食多
所以連煮食用的傢餐都好缺

但有左個家之後, 咩都係錢, 出去食咩都覺得貴
同埋大家都好想留o係屋企多D陪下狗仔睇下電視咁
所以都開始自己煮下飯

正因為地方細, 根本唔可以買太多家電整野食
其實我睇中左光波爐好耐, 貪佢多功能同埋煮野快, 不過因為覺得太貴...
男友遲遲都未say Yes比我買 XD

最近無論開APP, 上網, 睇BLOG友仔D文都有介紹 couppie 團購
只需$699(原價$1180)就可以買到 7升德國寶光波萬能煮食鍋 (特別版啡色)
德國寶話晒都大牌子, 初初買電熱水爐都係我考慮o既牌子之一黎架!!!!


團購網址 :
http://www.couppie.com/tc/deal/699-for-1180-German-Pool-7L-multi-purpose-halogen-cooking-pot-CKY-282



仲有2日個團購就完 ! 有興趣就快手D喇 !


只需按立即購買就可以用paypal俾錢, 有送貨(要加錢)同自取揀
我諗大家online shopping經驗多過我, 唔駛畫公仔畫到出腸呢XD


等我再介紹多少少燒大家先 !

: : 簡單介紹 : :
只需一按電子控制鍵,即能自動烹調出多款美味菜式,操作簡單。
透過光波穿透力烹煮食物,過程無油無煙無輻射,無論大廚亦或新手,都可輕易燒一手好菜!

: : 多功能合一 : : 
光波萬能煮食鍋將多種傳統電器集於一身,無論是烤、煮、燒、煎、蒸、焗、炸、
燉甚至是解凍,能代替十多種電器,包括:燒烤爐、傳統焗爐、電飯煲、
煮蛋器、電烤箱、多士爐、消毒器、爆谷機等。
(大家都睇到我地個廚房細到嘔, 紅字就是吸引到我的地方 !)

另一重點, 一般焗爐2500W要烤45分鐘, 光波爐1000W只需20-30分鐘就KO



上圖就是隨機附送之配件


驚買左唔識用? 
今次仲送埋「人氣光波爐料理」精裝版,由人氣blogger大蚊教授獨家烹飪秘笈
其實上網SEARCH都已經好多食譜架喇, 不過送埋就最好啦XDDDD


我唔駛整到一樣, 7成就心滿意足的了 !!!! 哈哈~~~
比少少時間我去研究下, 下次再同大家分享我D製成品 :)

接下來, 另一件我已經到手仲用緊喇 !!!!!
用左幾次之後覺得 最心痛是...買得太遲 XDDDDD


微力達自動除塵寶 $399 @ 實惠
因為我地有2隻狗仔, 佢地D毛真係多到成屋都係...掃極都仲有!!!
本身打算用黎掃佢地D毛, 不過D狗仔未搬到新屋已經在用了


配件好少, 就得3件!!
簡單易用, o岩晒唔想用腦o既我XDDD
主機, 叉電, 3塊專用抹布(即棄)


大家睇圖都應該明白晒啦 !!!!
好在我地個張梳化同圖中一樣, 佢就可以行入去掃喇~


第一2用叉8小時就可以用, 可以SET行 30 Mins or 120 mins~


整左個gif檔比大家睇睇, 中間特登放左粒塵架XD
呢個連拍拍左我好耐呀, 因為佢行跡都OK飄忽架!!!


因為o岩o岩先搞掂大部分野, 仲有D小型工程進行中, D工人出出入入, 
所以都仲未好落力搞衛生 (but廁所我有洗架下XD)
污糟左少少(其實都唔少了=,.=)希望大家唔好介意啦~

用左佢之後, 係乾淨左好多!!!
不過就唔係話好靜音囉, 開左都知佢存在架, 但可以接受的

今次介紹住2件懶惰鬼的家居恩物先, 希望幫到大家:D
就這樣

沒有留言:

張貼留言