2017年7月27日 星期四

// Swissmiracle // DNA 基因活膚亮澤系列 ♥ 眼面護理...*


Swissmiracle 的 DNA 基因活膚亮澤系列幾年前就已經用過眼精華同眼霜,仲出過文架!
相隔一段日子又再次接觸,今子除左眼精華仲有未用過的面霜


DNA 基因活膚亮澤眼精華  (HK$530 / 15ml)

絲滑觸感之眼部精華,為嬌嫩的眼周肌膚提供細緻的呵護,通過促進淋巴排水,從而幫助淡化色素,減淡黑眼圈,撃退眼袋及浮腫;迅即緊緻鬆弛的肌膚,增加彈性,撫平眼紋



成份:肽生物嫩膚因子 / 海藻 / 紫花苜蓿及雪絨花萃取精華 / 水解 DNA  / 水解  RNA




推開之後質地好鬼滑


搽緊又順便按摩下 D 穴位先!最近嚴重唔夠訓
但我只係晚上用,朝早我搽好少野 


除左滑之外,保濕效果仲好好


上次連埋眼霜用已經覺得佢緊緻效果比較出色,今次只用眼精華配搭其他眼霜同樣都有效果
雙眼係無咁浮腫,當然按摩都好緊要啦!


之後介紹 DNA 基因活膚緊緻面霜 (HK$590 / 50ML)

柔滑的緊緻面霜,配方內的活性有效成分能促進彈性蛋白和膠原蛋白的合成,有效地擊退各種皺紋問題,同時提供補濕及緊結的功效


成份:肽生物嫩膚因子 /荷荷芭籽油 / 油菜籽油及葵花籽油 / 異構寡糖 / 維他命E / 透明質酸 / 水解DNA / 水解 RNA / 高山火絨草萃取精華


瑞士品牌瑞士製造



驚喜係面霜有 BB 味架! (BB 味 = 爽身粉味)
易推易吸收又唔笠,同一般面霜沒什麼分別


因為有陣 BB 味所以我好鐘意用,同樣都係晚上睡先用,早上我用有防曬成分的 Lotion
(又生瘡唉...)


面霜前有另外加精華,保濕效果一般,係屬於滋潤型
開成晚冷氣都唔會乾,朝早又唔會泛油


勤力時我會加 2-3 滴玫瑰果油按摩,但唔可以按太耐,因為會起擦膠碎
用左差唔多一個月暫時仲未有明顯改善,為左 BB 味我會勤力按摩用晒為止!


全線 Colourmix 卡萊美獨家發售

產品由 ♥ Colourmix Facebook 團隊 ♥ 提供






就這樣

沒有留言:

張貼留言