2015年12月17日 星期四

▐ 聖誕特備▐ 過去十八歲沒戴錶不過有時間 ♥ FOSSIL…*

過去十八歲 沒戴錶 不過有時間
但身為  80 後今年已經  30 歲就覺得時間買少見少
工作、家庭、運動、朋友、愛情間都要取得平衡之下最需要就是時間!
要好好管理時間你可能要一隻『錶』


而臨近年尾特別多節目,亦都係情侶間煩惱究竟送咩聖誕禮物好呢?
不如今年考慮送錶都好喎!

適逄最近  FOSSIL 在銅鑼灣怡和街的旗艦店開幕,見到 D 款都好似幾大方
我呢  宅女緊係用善用網購睇下先啦!



係呀!買牌子又最安全當然係上  ZALORA
第一個項目就係  FOSSIL 喇!真係咩都有架喎!


有分男女裝,我地就緊係  lady first XD




錶款偏簡約大方,用來襯衫一流
等我從中揀幾隻心水比大家睇下先~



最近好  LIKE 藍色,呢隻粉藍錶帶好靚呀!感覺好乾淨好舒服呢~



玫瑰金配淺啡色都唔錯



唔知大家有冇用過蜻蜓牌雙頭顏色筆呢?
我覺得佢每支的配色都好  MATCH,有時諗唔到配咩色我都會諗起佢
當中有一支係啡色配深藍色架!
呢隻款會比較中性,唔知岩唔岩你心水呢?
睇完女裝,就順便睇埋男裝先~





男裝款變化唔算好大,顏色都偏深色系
同樣走簡約大方路線
而我心水就係



揀佢因為同女裝可以配成情侶款,雖然唔係一模一樣,但一睇就知情侶錶



錶面係木紋設計又幾特別喎!



藍  黑呢個配色都幾好睇!
希望大家都可以捉緊時間,唔好錯過會令你後悔的人和事




在時計裡 看破一生 渺渺



*以上資料由  ZALORA 提供


就這樣

沒有留言:

張貼留言