2016年3月7日 星期一

▐ 保養▐ b.liv 生日喇! 抵買 STUNNING SIX ...*



b.liv 6 歲生日快樂!話咁快又一年......
仲好記得上年我都有份參予 b.liv fantastic 5ive 
今年 6 歲的生日優惠套裝 STUNNING SIX (HK$450) 個人認為內容物比往年更吸引喔!




每盒隨機都有個限量版精美包包連套裝一同送出,回饋一直支持 b.liv 的用家

是次包包的設計是採用由早前參與 FACEBOOK 專頁勝出的首三名得獎者的作品,務求讓獲獎的設計作品帶到世界各地




包裝很貼心的仲可以預先知道包包款式,看到甲蟲仔就知道是我最喜歡的那款了!




● 新加坡製造

● 不經動物測試 (讚!)

●  14 天無效退款保證,証明對自家產品很有信心吧?!




b.liv off with those heads黑頭再見淨化啫喱 (30ml) 
由國際美容沙龍 Cellnique 研發,調和茶樹精油與金縷梅精萃,軟化毛孔堵塞物,還原人體自然油胎分泌,溫和無刺激,能在不知不覺中和黑頭及暗瘡







主要功效:清除黑頭 + 白頭 (粉刺)
主要活性成分:茶樹精油,金縷梅萃取物,蘆薈萃取物




質地易推快吸收,成分當中加入薄荷精油,會感覺到涼涼地




未試用前都已經有用其他牌子的果酸產品去幫手更新皮膚,所以個鼻都唔算好多黑頭
收到 b.liv 之後我就取代之前的產品早晚都用
用左一個月左右,大約 2 星期會做一次 Deep clean,上圖可見個鼻愈來愈乾淨




左睇右睇點睇都係乾淨左!
試用期間個鼻都有生勁大粒暗瘡,但好快就復原
不知不覺就溶化黑頭!堅好用!!!




呢支 shrink and tighten 毛孔幼細日用凝露 (15ml) 都好吸引呀!

原理就好似用泵把膠原蛋白灌滿毛孔,取代毛孔堵塞物並鎮靜肌膚,蘊含抗氧化與修復成分,能預防毛孔再次生成




本身我打算清咁少少黑頭先來收毛孔,但我成日唔記得,所以出文之時只係用左一星期XD




主要功效:收斂毛孔 + 修護肌膚
主要活性成份:維他命 B3,維他命 C,水楊酸

留意:成分當中有 Silica,能即時撫平毛孔,我建議只於早上使用,如妝前用更可修飾毛孔




質地同樣清爽易吸收,我會集中用在毛孔粗大之位置




最後就是 immerse me 美肌深泉蠶絲面膜 (5片)
採用透明質酸水精華導入科技,能改善肌膚深層水分流失問題




主要功效:立即保濕 + 持久保濕 
主要成分:陽離子透明質酸,透明質酸,白茅精華,天然保濕因子



面膜勁多精華又貼面,對於我面形人中仲特別闊,指示可以敷 20-30 分鐘
時間就是金錢,我多數邊敷邊吹頭,所以會再 cover 多個膠 mask 防止吹乾塊 mask,
還可以利用熱力同時令面膜精華更易被皮膚吸收

p.s. 膠 mask 購自 12 蚊店,個人極力推薦!




敷足30分鐘塊 mask 都仲好濕




用後肌膚好水好飽滿,毛孔都有收儉,仲有少少降紅功效,好好用!




水分數據供大家參考

如果有用開 off with those heads 黑頭再見淨化啫喱呢 set 真係抵買!



*STUNNING SIX 套裝於全線 SASA 發售

SASA 顧客查詢電話:2505 5023

#blivstunningsix 
#bliv 
#bliv6

* 產品由品牌提供



就這樣

沒有留言:

張貼留言