2016年3月29日 星期二

▐ 直撃報導▐ 帶你進入 ☆ JILL STUART 浪漫海洋世界...*


一個風和日麗的星期六早上,一班海軍風打扮的女生浩浩蕩蕩到達淺水灣  The Ocean & CABANA  登上  JILL STUART 名為  Romantic Marine  的郵輪揚帆出海暢遊於  2016 年春夏新品之中...


船票已經收到!你準備好登船未?


帶大家參觀新品之前我覺得要比大家先睇下有錢都未必買到的  JILL STUART 歷年來的重點妝物,與話係妝物,不如話係裝飾啦!靚到呢!


行過少少有齊  2015 年  Bestsellers,你又講唔講得出有d咩先?



之後仲有幾檯已經分門別類  show 晒  JILL STUART 產品,有唇部產品同埋香水部,又係謀殺大家記憶體(而家唔講菲林架喇XD)時候!



終於!來到主家席就是  1/4 才發售的夏季新品─  Romantic Marine  浪漫海洋系列


我鐘意收納所以第一眼就看上了這個限定海洋風的化妝包,包包採用防水布料,便大家帶到海邊或泳池進行夏日活動


好!等我為大家繼一介紹新品ssssss

JILL STUART  皇牌產品四色胭脂  (HK$300)
今季首次增添防曬功效為容易曬傷的雙頰提供  SPF20/PA++,大家可自由地混合  種不同色調和質感的水晶花香味胭脂(有粉紅色調及橙色調)表現出如運動後的紅潤感

限定外盒及鏡盒設計配上  navy blue X white X pinkish red 的顏色以條紋、繩索裝飾作基本,加上粉紅碎花圖案現  Romantic Marine  的浪漫海洋風格 


JILL STUART   ribbon  couture  eyes  5  色眼影   (HK$360)
限定藍白紅  色及裸色系,眼影組合配以美容油劑包裹著具潤澤成分和富彈力的粉末,使用時輕柔順滑,同時均勻貼服肌膚



雖然本人平日都是偏向大地色,但覺得今季藍白紅  色比裸色系更吸引!


JILL  STUART  shelly  nuanced  eyelid liner  液體眼線筆  (HK$115) 
限定  色為珍珠白、珍珠粉紅及海軍藍,可在下眼簾塗上締造閃爍效果,亦可作眼影之用在上眼線眼尾位置並用指尖暈開


當天我都要率先試試一系列新品


化妝師幾下手勢就已經化好了!
眼影、眼線、胭脂同唇妝都用上全新系列


Close  up  眼妝比大家睇睇先!其實真係比想像中易  carry 
用埋海軍藍液體眼線筆畫眼線整個眼妝更加  match 啦!



大概畫法如圖



亦都有另一款畫法比大家參考下



JILL STUART  forever  juicy  oil  rouge  sheer  透亮果漾唇膏  (HK$210)
從人氣商品  forever juicy oil rouge 演變為  forever juicy oil rouge sheer,採用摩洛哥堅果油桃仁油杏脯油葡萄籽油牛油果油及高度抱水性的油份互相組合

好可惜忘了記低當日試用色號,我覺得好自然又夠滋潤呀!
不過有成  7  限定 )總有一色適合你




當日化妝前化妝師幫我用這盒  JILL  STUART  Crystal  Iucent  Face  Powder  SPF20/PA++  (HK$340)補妝,喂呀!成個變身寶盒咁靚,想點先?


還有 5 月才推出的 Body Products


包裝超美的!


小水手當然也要和船長合照留念


大會仲好榮幸請到由日本遠道而來的 JILL STUART 品牌經理為我們介紹新系列



同場仲有都係日本來的專業化妝師 Sato San 為模特兒化上最新 JILL STUART Romantic Marine 妝容


分別用上兩盒不同色系的眼影打造不同風格的 Romantic Marine 妝容


你比較喜歡那一個呢?


一輪豐富節目之後就係時候醫下個肚,好肚餓好好味呀!


食飽就去做上堂手做達人,睇下大家幾專心


就係整海洋風手鏈 / 頸鏈,我揀左甜美系的蝴蝶結頸鏈,再揀番幾個心水海軍風吊飾


好快就完成了!好看嗎?我就好鐘意喇 : )


其實當日我地人人都有任務,要集齊 5 個印仔先可以離開郵輪 (講笑啫!)
我就帶住 Romantic Marine 妝容落船喇!再見


Facebook:https://www.facebook.com/jillstuartbeautyhk/

* 活動由  JILL STUART 邀請



就這樣

沒有留言:

張貼留言