2016年5月31日 星期二

▐ 脫毛▐ 毛毛Bye Bye 最終回 ☆ 背心我來了…*


【前文提要】


半年過去終於完成左  次  underarm 激光脫毛,係時候同大家報告一下!
竟然仲可以見証住旺角朗豪坊分店換  display,謝婷婷一樣咁靚(女神)


如果只計  underarm 激光脫毛,其實每次去  15 分鐘左右一定可以走人(大前提要準時呀!),所以好多時我都直接穿好運動衫完左療程就去做  gym,所以都唔會佔太多時間


都簡單講多次成個過程啦!
換好衣服就可以躺上床帶好眼罩就任治療師魚肉了XD
你只需放鬆心情就行


* 慎防抄襲所以機頭要打格仔保護

MediLASE PRO-U LASER TECHNOLOGY 採用全球最大直徑  24mm 放射機頭,能加倍激光能量,大大縮減療程次數,相比其他光學技術,其能量更集中地深入毛囊深處,更有效根除黑色毛髮,達致理想脫毛效果


另外  MediLASE 配合獨有冷凍裝備  PRO-U EPID COOLING SYSTEM-20 冷凍劑係激光發射前0.2秒輸出,所以真係唔痛,我就主要是緊張比較多

坊間有不少美容院聲稱激光脫毛都使用同機種及  cooling system,仲同  MediLASE 一樣有用冷凍劑  Cryogen,但其實你又知唔知如果冷凍劑份量唔夠一樣都會痛的!

而  MediLASE 就係唯一一間得到  Candela 頒發使用量優良中心,真係唔好貪平,就算硬件一樣都仲有好多因素都會影響脫毛效果架!



最後,比大家睇睇  次激光脫毛的效果

第  次我是  月頭打的,而相片攝於  月尾,已經冇毛再生出黎,真係成個  underarm 乾淨晒!我覺得色素沉澱問題都有少少改善

只可以講我好後悔咁遲先做,而家我想幾時著背心都冇問題,實在太太太方便了!月去影  Pre Wedding 都毛後顧之憂 (拇指) 頓時覺得我這個決定做得太正確XDDDD

我極力推薦至少仲有半年時間的  B2B 去做  underarm 激光脫毛,做幾次已經唔需要再點打理,無論去  PW 定當日擺酒穿婚紗晚裝都唔需要再煩要脫毛呢一環,結婚幾咁煩大家都知,又可以煩少樣喇XD

有興趣的朋友可以click http://goo.gl/DblEyw 登記,就可享有療程  折優惠

* 服務由品牌提供


就這樣

沒有留言:

張貼留言