2016年6月15日 星期三

▐ 穿搭▐ 灰 x 黑 x 長 ☆ OTZ Low Canvas...*


Aloha 好久不見的穿搭文又同大家見面囉!
今次主角都係鞋,是出名勁舒服的 OTZ


今次呢對 OTZ Low Canvas (HK$799) 是最近韓國大熱鞋款之一,特式是用上挺身帆布,也是潮流大熱單色系,用來 mix & match 超百搭的!

其實我最鐘意白色,但只有男裝,此刻好羨慕腳大的女生 T.T
而女裝分別有黑色、灰色、卡奇色及紅色


是的!我又被灰色吸引住,我實在太鐘意灰色喇!
走!跟我回家吧~


OTZ 的鞋子之所以舒服最重要就是鞋墊
而 Low Canvas 採用是全新研發之輕身柔軟舒服的 Cork Cushion

鞋墊表面用上軟木物質,提供足弓柔軟支撐,均勻地分佈身體重量及有助於身體平衡,另外前置位置有防滑功能,貼合足部輪廓軟木有抗菌特性,減少足部細菌滋生,防止腳臭,就算裸足穿著亦很舒服




今次穿搭主題是 灰 x 黑 x 長,灰同黑大家都明,咁長代表?
就係長度,今次兩套都係長褲、長裙、長外袖
只要搭配得宜,小矮人都可以駕馭長度
唔通我得 155cm 又話你知?XD



當然角度都好重要!可以的話請盡量低抄

灰色最好朋友一定係白色同黑色,所以我入面上下身都係黑色,可以更突出灰鞋子,同埋顯瘦都好緊要!而上衣有個黃色哈哈笑 Print 又可以令整體又冇咁單調



出入冷氣地方一定要準備件薄外套,呢件灰白棉麻恤衫款外套好輕身
摺埋又細件唔佔位置,缺點係易皺!




條紋仲有拉長顯瘦之效,你都知我手臂幾 Strong (默)
黑褲我特登界多幾個窿,感覺型 D 又多少少野睇 (其實仲有散熱功效架XD)




我都知大家一定留意到條機械人頸鏈,在 Homeless 買的
佢好得意架!有塊鏡扮機械人對眼,上圖右上就係效果圖
有時悶悶地我都會拎住周圍望,不過睇得多會頭暈

話明黑灰穿搭,所以袋都係以黑色為主


第 2 套仲簡單,超方便懶人連身長裙,都係黑 x 灰
本身想帶誇張少少飾物製造亮點,但我出門口時唔記得左XD

如果大家有類似穿著不妨考慮下我以上建議



簡單都有簡單美
連身裙後面係交叉帶設計就唔怕成日會跌帶啦!



OTZ Low Canvas 真係好舒服又唔刮腳,我 2 套都係著淺口船襪都行動自如
而且我覺得單色設計配花碌碌短襪仔比上對更百搭添






簡單到唔知講咩好...個人覺得穿搭最重要係舒服,比人感覺乾淨整齊就 OK 架喇 : )


K-Swiss WK Square地址:
尖沙咀彌敦道36-44號重慶大廈地庫WK Square 10-11號舖
Tel:2320 0391

Instagram:otzhongkong
Facebook:OTZ Hong Kong

*鞋子由品牌提供



就這樣

沒有留言:

張貼留言