2016年10月26日 星期三

// 囍 // Pre-wedding ❤ 淘寶婚鞋、飾物篇...*

又是淘寶文...因為實在沒時間出去慢慢挑,淘寶就是我的好朋友XD
因為上篇太多人問要 link,今次我會列晒出黎方便大家 : )

道具買好就要著手處理重點項目,就是我們的鞋子
只要在淘寶打上『婚鞋』兩字,多到你唔想睇,雖然有好多重覆的
因為我唔係好識著高爭鞋的關係,我要搵唔太高,顏色就要百搭的銀色 / 白色


搵呀搵...都睇左好耐
終於『叮』一聲就比呢以上張圖吸引!我要的就是你!
超 Bling bling 又有女孩喜歡的蝴蝶結,RBM 88 唔算好貴,就算買左唔岩都唔心痛



對鞋顏色有好多!好評的也不少,大多說舒服,要知道尖頭又舒服是很重要的
另外,最開心還有不同高度可選,分別有平底、 5cm、7.5cm、9cm
我選 5cm 的,有一點點高度就好,反正長裙都看不到

買鞋冇得試最驚唔岩著,睇左好多評價盡量搵 D 同自己腳差唔唔多大去睇
見到好幾個評語都話偏大,我腳瘦平時著 35-36,所以我揀左 35 


包得好好,又紙又防塵袋又有鞋撐
試上腳都岩著,而且都真係幾舒服喎!
實物仲超 Bling Bling,打算 PW 完左 Big Day 都係著佢



手上唯一一張相影到對鞋


【水晶蝴蝶結婚鞋】





男友對鞋都係淘寶買的


打『牛津鞋 男』搵,先揀左 3-4 個款比較多好評同買家圖再比佢揀,最後佢揀左呢對啡色


跟平時鞋 Size 揀,岩著仲話幾舒服
實物鞋頭係有少少漸變,都幾好睇呀!


【雕花休閒透氣皮鞋牛津鞋男】




之後介紹下耳環,點解我要買耳環呢?唔係化妝師會準備埋?
因為我本身冇耳窿,所以我都準備定幾對夾式耳環
以前夾式耳環好少款,都係一個圈咁,估唔到而家多左勁多


後面是這樣的
我帶足一日都唔覺得辛苦,幾舒服
以前帶過一 d 夾一陣就赤赤痛


千揀萬揀最後買左 5 對,廿幾蚊人仔一對係高質少少,都幾閃


1. 【三角形珠珠耳夾】

2. 呢對已下架,沒 link 

3. 【韓版大鋯石方形珠珠耳夾】


4. 【迷你小皇冠型石耳夾】


5. 【蝴蝶结珠耳夾】






連化妝師都話 D 耳環靚,PW 我已經用左 3 對,Big Day 都會繼續用



因為天雨關係分左幾次影相,所以中間多左好多時間我又有機會淘下飾物


因為我有套係去郊外小木屋偏森系,我就準備左以鹿仔做主題


我的鹿仔頭飾,見到有好多更誇張更靚的鹿仔頭飾,但希望之後仲可以用番所以揀呢個

【「Tiny-town」森系森女系手作 / 溫婉小鹿髮梳】




一開始我是衝著這個鹿頭而來的!
打算用來做男方襟花,賣家好好幫我加扣針,用完又可以比我做番頸鏈


【「Tiny-town」森林系手作森女复古小鹿麋鹿鹿頭項鏈】

此宝貝已下架,沒 Link



怕鹿頭會太大我又淘多隻鹿仔做 spare

【森系手作胸針 / 超逼真小鹿胸針】




這是賣家送的,有一粒比化妝師剪短了


當日出發前是左邊的,到達目的地化妝間之後化妝師發現上手留了一小紮鮮花,就立即改少少,一變小鹿就在花叢中了!好利害!




就這樣

沒有留言:

張貼留言