2016年12月23日 星期五

// 囍 // 懶人入!婚紗晚裝+男禮+絲花球 ❤ 一間搞掂...*


我係一個好怕麻煩但又想追求完美主義o既人,搞結婚已經好多野忙好多野煩
最近終於比我搵到一個地方可以一次過解決晚裝+男禮+絲花球喇!


就係上面呢間 Carmine 喇!
雖然對於住大西北黎講新蒲崗好似好遠,但原來樓下巴士站有巴士直達屋企,都算好方便
有興趣去係因為男禮抵之外(感謝 wow 友介紹),仲有租借婚紗晚裝同賣絲花球,岩晒懶得周圍去o既我


上到去男禮比例比女裝多,而且唔係得幾款幾隻色,目測唔少款都係走韓風


男友好開心去尋寶之際...


我就周圍睇下,呢款格仔好英倫風又吸晴,可惜男友不喜歡
佢要求係深藍同灰色喎!


睇左一輪之後佢已經搵到心水


試上身之後佢更加鐘意,呢個藍好特別,都幾 sharp 呀!
比深藍高調但又唔算好浮誇,就算之後日常外出著都唔會好怪
店員話 D 款轉得都好快,鐘意就要快少少決定要訂,可能下次上黎廠已經唔出呢個款
所以我地都即時訂左,西裝褸+馬甲+西褲都只係 $980,我地都覺得好抵


仲可以襯埋配飾,煲呔都幾廿萬個款


店員揀左幾個比我地襯


又自己揀幾個去拚


最後都係覺得店員眼光最好,襯棗紅色煲呔好好睇呀!


男友 Big Day 決定換 2 套,所以又開始係咁試
呢套都幾特別,暗花波點仲有 D 閃閃地,但由於都係藍色就唔考慮


之後又試下條紋


又試下細格仔,見佢心大心細好苦惱
我地就決定遲少少先再黎睇過,可能到時又有新款呢


終於到我望下晚裝喇!因為我只爭一條晚裝,所以就只係試左晚裝


未上去之前o係 fp 已經睇中呢條,係大熱的 pantone 色,如果我上身可以再瘦 d 就好好睇喇!


呢件唔係純白色,好淺的米黃色,都有人當婚紗著
我又係心大心細,店員同我講遲少少會搬大鋪,衫款會更多,可以到時先一次過再上黎睇
期待之後會番更多女裝啦!


把握時間又去睇埋絲花球
價錢請睇上圖


見到呢幅花球牆真係呆左,個個都好靚呀!
每一個都係佢地自己紮,絕對唔係 TB 貨


我就揀左幾款比大家睇又比自己之後參考下


拖尾款近年好流行,加錢就可以加拖尾


好多款都好靚,睇到我地眼花花,最後都未有定案
反正唔急都決定下次先一次過落訂都未遲


除左絲花球,仲有襟花,都係佢地自家設計
更多資料同相大家自己去 FP 睇,希望今次分享可以幫到大家:)


Carmine Wedding Dress :https://www.facebook.com/carmine.dress/
Palmarosa Garden Party:https://www.facebook.com/palmarosagarden/






就這樣

沒有留言:

張貼留言