2017年5月26日 星期五

// 囍 // 3V Pre-wedding ❤ 3th 深圳小北海道...*



實在太懶 (忙已經唔係藉口lol)...無 deadline 真係會拖得就拖
最後一篇有關影 PW,好過份我地仲未有時間去拎相,超級邪每次想去拎都一定落雨...
男人又成日都好忙...唉!
拎完就出埋揀相 + 成品,咁成個 Pre-wedding 如無意外就可以完晒喇!



我講多次點解要影 3 次先!因為都係天雨關係,每次影完一個景就大雨改期...
最後一次喇!天公終於造美
揀小北海道係因為上面呢張海天一色,超靚好鐘意!


又再次整多次 soak off gel,剩下紫色跟綠色裙未影,唔想重覆之前一樣,又想清清地唔好太搶眼,諗左陣不如整淺黃色法式,都唔錯呀!

HK$168 soak off gel + HK$60 法式 +HK$10 閃粉線 +HK$2 粒石=HK$246 

我愈整愈貴,哈哈!




小北海道位於深山,係一個渡假區,由 3V 出發來來回回共 3 小時車程,大家喺車度都訓到傻左,只係兩套衫都影左 7 個鐘!


因為呢個景比較大自然,我自己準備左 D 森系頭飾同襟針



想用滿天星影 PW 好耐,第三次終於搵到附近有花店,仲要係大花種,三束要 50 蚊人仔,但我完全搞唔掂嗰堆如亂草的滿天星非常失落想喊之際,佢唔打機拍心口話幫我整!三兩下手勢就整好一紮,我已經覺得係完美了!真係要叫聲男神!


好幸運第三次化妝師都是若微!超用心幫我用上我準備好的頭飾

到了小北海道的化妝間,若微發現上手留了一小束鮮花,立刻快速更改了少少髮型,一變小鹿就在花叢中,在 3V 是不能指定化妝、攝影師的,我好幸運第二跟第三次都是剛好編到同一個化妝師,她對妝髮很用心,不會因為趕時間就隨隨便便,這個側放的髮型也是我要求的,很喜歡!!




上圖是小北海道近入口位置,已經係一個拍攝好地方


今次攝影師是之前未接觸過的,叫華哥、強哥定剛哥....真係唔記得抱歉
反正都唔可以指定攝影師,安排左邊個都好,比 D 信心就會有靚相

我影左 3 個攝影師,比較難溝通算是第三次,好多時我地 GET 唔到佢想要 D 咩
到我地好似 GET 到又改左下個 POSE XDDD

所以一開始 D 相我會覺得我地未到位,唔太自然
雖然溝通有少少問題,但之後愈影愈好,好多相都捕捉得好自然,特別係短裙個 D
總括黎講 3 個之中第 3位最多靚相同最有心機


影完花草就轉去另一個必影景點 --- 渡假木屋


木屋批相我揀相時影唔到,所以我手上暫時只有呢張咋!大家睇住先
唔好見我地咁自然咬耳仔,其實 D 木好辣手,其實我係佢耳邊講緊好熱呀!得未呀!你好樣衰呀!引緊佢笑架XD

呢個位真心曬同熱,記得帶風扇仔!記得帶風扇仔!記得帶風扇仔!


之後就向下移去到傳說中的海天一色!
其實就係一個無邊際泳池


媽呀!幾經辛苦我終於影到!

原來呢個位係超級難行,首先條邊非常窄,我諗有 10-15cm 闊,但唔係完全平面,有部分係斜向泳池,我又拖住條長裙入晒水有重量,赤腳上去個地又係勁熱,簡直連平衡都有問題

做左好多高難度動作我已經想走XDDD
辛苦晒男友要抱上抱落

我問若微有冇人試過影影下跌落左水,佢話未試過,仲話有人著高爭上去影OMG
我真係好驚我係第一個落水幸運兒LOL

之後差唔多中午要食飯喇!
影完泳池裙尾都濕就換下一套短裙之後先食
呢度無野食買架!我地個飯盒都係一早係 3V 叫助手去買再拎入去
今次食燒味飯,又係勁好食呀!

食完轉妝髮,因為太陽太勁都 HEA 左好耐先再去影
期間攝影機同助手幫手泵我準備好的哈哈笑氣球,其他 TEAM 想泵多幾個去影相,攝影師都唔比,話係客人自己準備,不過我地影完都好多 TEAM 黎借用呀,大受歡迎
道具花時間自備是值得的!


換短裙之後,我以為直接衝去我最期待的沙灘


點知仲要影好多景點XDDD 不過又影得好靚喎!

出發前攝影師要求男友去便利店揀兩支樽靚的飲品當道具
我覺得佢真係好花心機去諗點樣影(讚)


朋友同我講影沙灘一定要帶拖鞋,唔會入鏡帶舊拖就 OK
我好聽話帶左 2 對舊拖,打算影完就唔要,點知拖鞋原來要入鏡?!

攝影師自己準備左塊勁重橙色滑板做道具,佢自費架好有心
因為好重好大塊,揹到助手呢LOL
好在我地對拖鞋都襯到色唔算太樣衰咋...
大家記得準備對靚靚情侶拖,以防突然要入鏡呀!



沙灘我本身想影呢 D


最後變左黃昏景lol 不過都玩得好開心,有水玩就開心架喇!


以為影完沙灘就完,點知仲帶我地去岩石個邊繼續影,呢個時間個天已經黑晒
D 路完全係伸手不見五指,要用電筒先可以行

本身等緊位,點知個 TEAM 人完全無想停的意思,就搵左其他位開始影
打燈再叫助手噴水就影到呢 D 好似銀河背景相,一開始我對夜景同岩石沒什麼興趣
但出到黎效果好好好特別!

影左一陣就真正收工,2 套衫都同我影足一日可以話好抵玩好專業
因為我唔記得帶替換內衣褲同自己衫,我玩完水係濕住UP番去...上到車完全大昏迷 zZzzzz


P.S, : 如果大家睇完想 Join 3V 不妨留言 / 專頁 inbox / pm 問我拎定資料搵我做介紹人,爬文睇到之前就雙方都有本 7" 相簿,但而家係咩優惠我已經唔太清楚喇!到時大家可能要問下,真心想 join 就記得拎定介紹人資料實有 jetso!





就這樣

沒有留言:

張貼留言