2017年5月8日 星期一

// Sense Beauty & Spa // 一級棒享受 ❤ 魅力養生療程...*


呢排成日覺得好累精神又好繃緊 (都係搞結婚 D 野啦....唉!),剛好受邀去 Sense Beauty & Spa 做身體養生療程可以好好放鬆下!


 Sense Beauty & Spa 總共有三間分店,分別位於尖沙咀|銅鑼灣|將軍澳 
我就揀左尖沙咀分店
地址:尖沙咀金馬倫道 2-4 號利達行 8 樓全層
唔難搵,好近地鐵站出口


一踏入門口就好似去左泰國做 Spa 咁!店鋪裝修同氛圍都令到我勁 relax
講緊我係剛剛收工趕頭趕命衝過黎喎!


因為全層都係屬於 Sense Beauty & Spa,入面大到會迷路架XD
好鐘意呢度 D 裝修有中式又有泰式感覺,個房號幾正!


填左少少資料同問劵之後可以換拖鞋再由店長快速介紹一下四周環境
有專做泰式按摩的房間,我都好想訓下呀!


公共更衣室、浴室同廁所
梳妝檯夠大,乾淨又整齊!


呢個好似汽水罐的其實係 708 負離子養生罋

官方介紹:來自日本的 708 電氣石-協和岩寶,能同時釋放遠紅外線、負離子及電解能量,其負離子含量,甚至比神黑石高出 700%。利用遠紅外線能量打入體內深層,利用熱脹(在體內)促使血管擴張,將體內廢雜物 (包括內臟無法排出之代謝物、重金屬、藥遺物及其他阻塞物)排出,遠紅外線本身波長與身體能量波 長 8-14 微米同波調,故彼此會產生共振作用,進而活化細胞。


把握時間我先入房沖身,間房入面竟然有按摩浴缸OMG


間房好大,除左按摩浴缸外仲有企缸


目測好似無掛勾可以掛毛巾同衫,如果可以加番就好喇!
大家想落妝都可以叫店員拎卸妝產品
沖完涼舒服晒


就換上一早準備好的套裝


之後飲埋呢杯可以促進身體排毒的酵素就可以去岩盤浴房休息下


岩盤浴養生療程 (40mins)

透過天然黑神石板不斷釋出遠紅外線和豐富的負氧離子滲透至身體底層,並釋出均勻熱力,
有效將身體水分排出體外,加速新陳代謝,讓身體透過汗水排出有害的毒素,而負離子可促進細胞的活化,增加身體免疫力,並且能令全身放鬆消除疲勞

剛剛入房未適應覺得幾熱下,係熱到辣腳的
店員貼心提供毛巾墊一墊就好好多,適應過後最好就可以唔用毛巾隔住令到效果更好
仲有唔好只係平躺,可以趴低暖下個肚,女仔經常飲凍野食生冷野又經痛,就更加應該暖下個肚仔呀!


除左毛巾之外仲會準備定一大杯水係 40 分鐘內適時補充水分
店員亦都會不時入內詢問有冇唔舒服
大概 5 分鐘左右我就已經開始冒汗,不過 D 汗都係唔臭唔笠架

係咁熱的環境下加上初體驗真係訓唔到 (店員話有客人做幾次之後適應左就會訓到),不過靜靜地休息下其實都唔錯


40分鐘好快就過左,之後到休息區抖下先


入去之前同出番黎都有磅重,咩都冇做只係訓左陣體脂都可以下降 0.4,基代都高左 3
果然好神奇!


休息完之後就番房做埋身體養生療程 (45分鐘)
因為經常運動又拉筋不足導致肌肉好緊,而我主要想放鬆,店長就安排香薰油按摩比我試試
按摩技師係泰國人,但識講廣東話,溝通完全無問題
主要用純天然的香薰油按摩,力度好夠,我唔係好受得力都覺得舒服,因為我上身比較累所以都主要集中按上身
而家睇番張相都回味緊呀!幾時開始變左骨精強架我?XD

45分鐘又係"咋"一聲就過左,換番衫就去番現實世界喇朋友!


魅力養生療程  (價值$1230)

1. 岩盤浴養生療程 (40mins) (原價:$500)
2. 身體養生療程  (45mins) (原價:$780)

Sense Beauty & Spa 是專注提供各種專業養生、保健及美容服務的多元化連鎖養生專門店,顧客可同時體驗各類養生療程,例如:復方經絡按摩、養生岩盤浴、排毒水療、美容護、各種養生按摩及纖體療程等,為繁忙的女士提供一個舒適減壓的美容養生中心



地址:尖沙咀金馬倫道 2-4 號利達行 8 樓全層
查詢電話:2111 5655

* 療程由 Sense Beauty & Spa 提供


就這樣

沒有留言:

張貼留言