2017年9月10日 星期日

// Ep6 // 第 13 次 DNA Renew Treatment ❤ Q & A 時間...*

大家睇左我咁多篇 DNA Renew Treatment 都應該開始悶悶地,唔好話你地我都覺得除左進度變化之外,都唔知有咩其他新鮮事可以講 (),我又唔想篇篇都差唔多,所以今次一改報告形式描述 DNA Renew Treatment,我試下用 Q&A 方法去介紹,希望會有番多少少新鮮感啦!


免有朋仔沒追進度,我覺得一開都需要解釋究竟咩係  DNA Renew Treatment (簡稱DNA)
DNA係  Belle Stage 的皇牌暗瘡療程,有別於坊間的暗瘡療程,整個療程非入侵性,而且謝絕一切會令肌膚變薄(如果酸)或留下傷口的儀器及產品,完全安全及低敏。除了針對暗瘡之外,透過療程仲可以更新皮膚,令皮膚變健康去番正常厚度,唔會郁少少就敏感,可以話係由根本改善皮膚各種問題。


第一步: DNA 通淋巴排毒按摩
利用獨家 DNA 精華配合人手通淋巴,加快排毒效果、血液循環同時打開肌膚吸收營養管道


第二步:全效高頻美容機殺菌消毒
Direct High Frequency 全效高頻美容機為暗瘡進行殺菌消毒 (可配合肌膚需要加入不同的精華,加強效果)紫外線抑制細菌活動,阻止痤瘡的形成,而外加電流加強抗炎作用。



第三步:DNA Mask
特製 DNA Mask 為肌膚加強水份降紅降溫



適合暗瘡肌、敏感肌、皮膚變薄、想皮膚更健康人士

不適合心急、無耐性同唔勤力的人,因為療程係由根本改善問題絕對不是三二次就可以搞得掂,絕對需要比多  耐性皮膚先會愈來愈好,同埋要好勤力7-10日就到  Belle Stage 報到一次,自問性急又想快見效就可能要再考慮下自己係咪適合喇!


我知身為  blogger 緊係答你唔會架!
如果知道你係  blogger 仲  hard sell  我諗都唔需要再介紹比其他人

Bella Stage 已經開業左九年
所有療程明碼實價,無海鮮價,零隱藏性收費,可作單次或套票購買
我去左咁多次發現佢地真係無顧問房,其實鋪位位置有限,有房都真係用晒黎做療程,所有房我都訓過 (好似好威咁咩事….)

有好幾次都見客人直係接待處傾  join 幾次同閒聊
staff 語氣都好客氣,我都聽過佢地係會叫客人番去諗下先決定啦咁
但都係帶番個頭XDDD
以上只係我親身經歷,大家可以參考下


可能大家最想知都係呢一條問題XDDD


一開係近耳仔有一堆難搞的石頭瘡,搞左好耐終消晒仲有D
5月因搞結情緒處理得唔好,2邊面出左唔少壓力瘡
6月頭同好友去左轉韓國放鬆,再控情緒之下慢慢好轉無再大規模係咁生
7月只剩下淡淡的紅印一堆,間中都有因為M到而生1-2粒,不過都係快來快去

除了暗瘡有改外,真係覺得皮膚有變健康,無以前咁易泛紅,因本身都唔係好易敏感,所以只觀察到泛紅有改善到

(待續)

*** DNA Renew Treatment 試做價 $800 (原價 $1800) 套票:$9800/10

相關文章:






Belle Stage 

地址:旺角彌敦道 585 號富時中心 1601  
電話: 2392 3733
Whatsapp 預約熱線: 66894719


*療程由 Belle Stage 提供


 




就這樣

沒有留言:

張貼留言