2022年3月21日 星期一

【Sudio E2 新品上市】最愛銀河灰 ❤ 降噪功能大大大提升...*


真係好耐好耐無同大家介紹產品喇!
曾經聽睇過一個笑話話呢 2 年幾五官最忙應該非耳仔莫屬XD

又口罩又耳環又眼鏡,我諗好多人都同我一樣仲成日帶住藍芽耳機聽歌、煲劇、聽收音機、聽Clubhouse、打機etc.
最近我就日日用緊 Sudio 最新推出的 E2


我地來開箱吧~~~~~~


Sudio E2 特點就係複合式降噪功能

今次 Sudio 係同 Dirac 合作,E2 內建沉浸式 Dirac 空間音效和複合式主動降噪功能,
將音質提高,同時結合 VividVoice 音頻技術,為大家呈現清晰通話品質!!



隨機貼心附送多種尺寸耳塞,梗有一對岩用


Sudio 與 Dirac 合作令大家體驗到 Sudio E2 的環繞聲響效果。
Dirac Virtuo 的空間音效,採用高分辨率雙耳房間脈衝響應技術,
所以聽起上嚟會覺得聲音係來自面前的立體音響喇叭,而唔係單純來自耳機



我真係好鐘意灰色,呢個銀河灰真係好靚!


仲有4個色比大家選擇,奶茶色同薄荷綠好適合春夏


入耳式設計加上優質的降噪功能,聽音樂真係有種與世隔絕的感覺


藍芽連接電話簡單方便,不難操作


而家仲有早鳥限時優惠,單筆訂單購買會另外贈送 Ladd+ 無線充電板 included


無線充電超方便!


最後送上優惠代碼比大家
結帳時只要輸入【CathuiE2】即享全館商品 & 優惠組合 15% OFF!
一齊感受吓 Sudio E2 高清音質體驗 : )


#sudio
#shapingsound
#sudioE2


* 產品由品牌提供


就這樣

沒有留言:

張貼留言