2011年4月14日 星期四

不能缺少的膠原蛋白把我從爛面中拯救出來...*

溫馨提示 : 文章內有極嘔心的圖...請做好心理準備!!
有我樣的都沒有修圖...直出架!!
修圖意思是包括美化/美肌/調光暗etc...只有裁剪咋~


另外, 請以平常心去看待有很多暗瘡的人, 
不要把我們當成怪物看, 變成這樣絕對不是我們希望!

分享這篇只是想幫忙一些和我有相同遭遇的朋友, 
但事先聲明, 各人體質不同, 效果亦會不一樣~
最好自行做多d Research...先再決定吧!!!

不過我SEARCH過...香港的美妝BLOG比較少人提到...
我找到只有1-2個...而且不是太詳細的...簡稱不能生火的XD
有心的話去台灣BLOG找找吧~這個台灣好出名的!!!!

終於可以分享這篇美之選膠原蛋白了...
點解要拖成3個月咁耐...
因為吃這些口服產品真係需要時間及恆心(至少1個月以上)...
你心急的話就不要浪費金錢了~
下面的相都有註明時間, 方便大家看到轉變...

先說明一下...
早於多年前我已經飽受暗瘡困擾...亦曾經出文分享過 ↓

我的暗瘡經歷...*  (2010年3月)
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=13602&do=blog&id=30567
文尾提過那時候主力去印...當時還以為暗瘡已遠離我...
原來它不曾離開過...太痴纏了吧XD
化妝都遮唔到那些冒起的暗瘡
到了2010年11月中左右....我又再次狂出暗瘡...
相信都是因為當時壓力太大導致內分泌失調...
而且我仲唔知死唔戒口...
最後變成這樣....

下巴短時間內出了很多很多...........
當時我不停找好用的暗瘡藥...這個之後再介紹~

而最糟糕的是朋友早已約我影畢業相....
化妝少不得...不過膚質唔好再多的遮瑕都是沒用的...
太可怕~容許我馬賽克一下吧!!!!

最後不停爬文...終於在tz trade版有人開團團購美之選膠原蛋白...
不過那個搞手完全沒有回覆的
...而文中亦有3個分享LINK...我都有CLICK去看...其中兩個皮膚根本就超好...
就算講到生命中不能缺少等等...我都完全沒有生火~
不過有一個看到就燒死了 ↓

【持續大力推薦】微笑生技膠原蛋白
http://www.wretch.cc/blog/e515272002/11978865
看了她的前後對比照...我超心動啊~
不過之後都有再爬她其他文...發現最後那張是有用BB Cream的
不過都算了...我已經超想試!!!!

最後最後....搞手沒有回覆之下我決定自己買!!!!
因為我想做白金會員, 之後買有優惠會平一點喇~
問了身邊的朋友有沒有興趣啦...
最後買了一箱....


購買過程是到這個網址 http://59.124.216.187/new/index.php?page=hytDNA#
(內有價錢啊....自己看看吧~)
同客服直接對話...之後用E-MAIL下單...
用信用卡付款...等收貨...用EMS的~好簡單!!!!!

第一次就買了30盒...
因為要成為白金VIP...我一個人頂了13盒...
其他朋友一人三盒....
不過最後我媽媽跟家姐都有跟我吃...所以13盒好快散晒了~

真係好開心阿媽同家姐咁支持我同我一齊做白老鼠...
比著其他阿媽分分鍾鬧死!!!
因為30盒一D都唔平....

仲要多謝男友支持!
佢真係唔話得幫我碌卡...當然我有比番晒D錢佢架~
為左報答佢, 我會變番白白滑滑XD
好感激他一直好支持我...完全沒有一點嫌棄...
當他看到我素顏的一刻(不要亂想啦...是他叫強迫我回家落給他看的= =")
他只係淡淡的說了一句:「傻瓜, 會好番架嘛!」
唔理係唔係安慰說話, 當時我超感動的

好!!!回正題~

味道如下...
初初我覺得幾味架...不過自從有朋友話似榴槤味後...
我就覺得真係似似地喎...
連食過的朋友都唔喜歡呢個味~
最好味是這個~酸酸甜甜的~
冇咩特別, 都OK~

前排新增了蔓越莓
(比覆盆子酸一點, 而且包裝大了, 更方便打開)
另外仲有新口味水蜜桃, 最近才出的, 我都未試到~
水蜜桃呢個味好難...一唔似就超似藥水的...
下次我會ORDER 試試看~
我不打字介紹了...自己看圖吧~













想改善膚質1日2包
keep住膚質1日1包
粉末狀的...一啪落口就飲水溶左佢就OK了~
比起o個要沖水又要熱水又唔可以太熱方便好多!!
最重要係唔難飲...好似果汁咁~
之前有飲過阿嬌代言的試飲包7日...
又要暖水沖...朝早趕時間仲要慢慢沖....
而且我覺得好難飲...勁腥!
飲左6日就放棄了...

如果你覺得o個隻ok好飲的話. 我可以話你知呢隻仲好味~!
1個月後...朋友反映覺得飲左ok喎...
當然我都覺得好左啦...所以1月頭我又再買過了~
男友玩得好開心XD
今次送o既時間長左好多...等左好耐先送到黎~
而order數升到50盒...因為大家都知道好...
所以每人都有2個月份量 = 6盒...
先分享朋友們的用後感
大家睇下d時間流程啦...
佢地唔係打開blog...所以只可以比到呢d意見...不過都好多謝大家肯同我一齊做白老鼠...今次我冇介紹錯啦~
而我阿媽都覺得真係好左...佢係乾肌...一到冬天鼻頭會成日甩皮架...不過食左就冇咁勁喇~而且皮膚變得好滑(佢叫我摸的XD)
講左咁耐....我的效果圖來了
我終於明白~原來要post呢d相係需要好大好大好大好大好大好大勇氣...
我相信冇人會想將自己最衰最醜的一面公開...
希望你地明白我苦心啦...


不要怕(謝安真上身XDDDD)
食左3個月...冇停過....
期間都有出暗瘡不過唔多...係M前特別勁...

唔知點解額頭復原得特別快~


好可怕吧?!
我最唔明點解我唔吱都會留印!!!!!!!!!
不過而家紅紅腫腫的暗瘡都已經雜我而去...
其實已經冇咩暗瘡...o個d全部都係印黎...
雖然唔係咩都冇...不過變成這樣我已經好欣慰了...
請留意after係3月頭的事...而家已經係4月中喇...
呢1個月我主攻去印美白...所以現在的我又變左少少了~
不過下篇美白去印再比大家睇睇 : )

暗瘡少左...而毛孔呢?
我就覺得有少少改變...
始終暗瘡會撐大d毛孔...而家少左...毛孔細番都唔出奇~
以下為妝後照...

以前化左妝就唔想落...因為唔想睇到面具下的自己...
你唔會明白摸到D皮膚一粒粒係幾咁難受...
不過而家唔係喇...化左妝就好想落左佢...
而家落妝時係摸到塊面係平滑o既真係好開心好滿足~
吃了1個月後上妝真係貼服左...不過都仲見到有d暗瘡冒起...
我遮瑕技術好高架...其實係底妝產品好....上左妝真係唔多覺的...
最近拍的...都睇到好左好多...
超碼冇左d粒粒....不過M到眉頭仲有粒暗瘡...

用陽光照住都見到妝後膚質係好過之前好多...
毛孔比較大而已....不過M到眉頭仲有粒暗瘡...
所以我是不能沒有它的!!
我的神~~~美之選膠原蛋白!!!!!!!!
就這樣, 希望大家喜歡~
我會繼續努力去印美白!!!!!!加油~
下篇會講美白去印...敬請期待~!!!!!

新增 : 美之選膠原蛋是有FACEBOOK的, 
SEARCH美之選膠原蛋白內在美同好會就可以了...
內有更多分享/資訊啊~~~剛剛和客服聊了一會, 點知最新的分享就是我這篇!!!

沒有留言:

張貼留言