2011年4月20日 星期三

教你去●屯門小欖跳蚤市場● 尋寶 + 『公佈小送禮』...*

大家好

首先公佈上兩次送小禮結果....



A有12位SIS參加...得獎者係ardardar

B只有5位SIS參加...得獎者係kayee123

以上有8位SIS參加...得獎者係傻豬媽
恭喜晒3位得主...煩請給我地址...
最好中文啦...冇咁易寄失嘛~
 Thanks 
○●○●
 
○●○●
 
○●○●
 
○●○●
 
○●○●
 
○●○●
 
○●○●
 
○●○●
 
○●○●
 
○●○●
 
○●○●
 
○●○●
 
○●○●
 
○●○●
 
○●○●
 
○●○●
 
○●○●

終於的起心肝打這篇了
相片拍了好一陣子...一直放著...
因為我想教大家去...又不知從何入手...
最後我想到了用google map...好聰明
http://maps.google.com.hk/
好方便的...大家可以去玩玩!
我的方法是自駕喔!
好久好久以前是有穿梭巴士的...不過而家唔知有冇喇~

不過都給大家參考一下...都是網上找到的資料!
● 樂安排跳蚤市場內有百多個攤檔供遊客購物及遊樂。各式各樣的購物攤檔提供售賣,包括盤栽、洋娃娃、金魚、
手袋、旅行袋、眼鏡、首飾、工藝品、電子遊戲、魔術、T恤、
毛巾、藤籃、特色食品及休息小食亭等等不勝枚舉。
● 聯絡電話 : 2440 1991 / 9632 1025 |  Mr Cheung
● 地址 : 屯門小欖青發街59區● 星期日會有穿梭巴士於三聖村往來,公臮假期都好似有(請自行CHECK下先!)● 最好星期日去,因為星期六都開唔齊

為左易D認路...我決定由黃金海岸開始出發...
如果連黃金海岸都唔識去咁就.......

見到第一個迴旋處唔好理直去呀!
到第二個迴旋處要打醒十二分精神喇...要轉右!!!
仔細D睇會見到跳蚤市場的BANNER的~
入去喇!!!!!
中間都有分叉路的...唔好理...直去!!!
其實沿路都已經有好多BANNER架喇~
去到最尾轉左....
直行到尾...右手邊係億寶片場...成日都有人拍野架...
我家姐就見過謝霆鋒同張家輝
去到門口喇...如果你4點前到應該有個人o係個牌度收$ o既...
無論泊幾耐都係$5...
如果4點後先黎就唔駛比$架喇
泊好車就開●始●尋●寶●了●....
大部分都係用電話偷影...質數唔係咁好~請見諒!!!
我唔知明影會唔會比人話架~

立立雜雜咩都有...要好有心機睇下摷下架...
所以未必個個喜歡咁行...自己衡量下先啦!

唔打咁多字...自己睇吧!














右上角的鐵櫃我男友買左...$10咋!
我覺得好有feel...如果有其他顏色就好喇~

對上一次行好多呢d吹氣公仔...d人好真好搞笑XD



仲有古董...個數字鐘好正!!!
如果我自己有個家一定買番去懷舊一番~



除左d濕濕碎o既野...一d比較大型的都有...
仲有個公園仔比D小朋友放下電...

行到咁上下
口乾乾又有少少餓就可以黎呢度坐低休息下飲下野啦
我同男友都好喜歡行呢度...放假唔想成日行一式一樣的商場...
係遠左少少...不過我覺得幾好行...好RELAX的~
但夏天就辛苦D...通常我地4點番先黎...冇咁熱啊!!!
大約行個半鐘就可以行晒架喇~

並唔係次次都有收穫....不過10次有9次都有...
因為呢度D貨好限量(好多時得1件)又轉得好快...睇中o岩價就好買喇...
諗多兩諗又或者下次先黎買已經太遲了!!!

大概1個月黎1-2次啦...次次d野都唔同...唔會悶架!
以下係上次的收穫...

原來我一個絲巾扣都冇...
所以見到即買...好復古....大愛
特別係左上o個個~
其實我仲睇中左好幾個....而家有少少後悔呀!!!!!
我好鍾情麻布袋架...之前o係cotton on買左個貓頭鷹的...
不過洗完甩晒色同埋變左霉菜...好傷心!!!
呢個都係$5咋...我用黎做環保袋拎出街需要時用...型好多



睇完咁長篇又到送小禮時間...
有一次行買左呢D花花吊飾...由於價錢太平...




所以我買多左4個...打算送比大家...
(其實.....我一直都好擔心冇人想要呢D垃圾囉)



呢個係我私家的...掛o係袋好靚架


呢款都ok


今次黎一個估估樂....
估下一個花花吊飾幾多錢 ?

機會只得一次...
截止日期前估中左而人數又多過4個就抽籤決定...
顏色隨機...都係免郵到府上...

(念念碎 : 話說我咁多次都包郵....真係寄都寄窮呀!!
不過我都唔想為左幾蚊過黎過去....最緊要大家開心啦
所以希望真係有需要/想試的朋友先參加...唔好人抽我又抽...
抽中左比到你又唔用...咁好浪費架, 知嘛 ? )

截止日期 : 27/4/2011 3:00PM

有興趣就放假行下啦...就這樣

沒有留言:

張貼留言