2013年2月7日 星期四

【敗家文】新年淘新掃 ★ 淘寶名牌高質化妝掃...*


新年又係時候執下屋, 買新衫等等...
今年新年好似黎得好急, 我咩都未整呀 (哭)
不過都係淘寶至上, 先入手新掃過新年先XD

本身都有用開 2 Set化妝掃...
但都用左好幾年了, 雖然都有Keep住洗, 不過開始覺得要加入新血 
所以我又去爬文, 爬呀爬....
比我發現左 cerro qreen 呢個brand (可以話係化妝掃的淘寶名牌XD)
都有blogger分享過話質數唔錯, 最緊要係唔!!!貴!!!
如果香港買一套質數好少少二、三佰實走唔甩啦~
而Win同事又淘左呢間話d毛OK喎
有真人實証咁我就好放心又好快手決定買以下 2 套喇 !


一大一細
大其實都唔算話好大, 對比我家中 2 SET佢只係算中 Size
而細o個 SET 我就打算平時去化妝 workshop Event用o既, 又輕巧又方便
唔駛下下要我執用邊支嘛 !

美女上街必備 cerro qreen小桃紅6支羊毛便攜化妝套刷 (RMB 68)


真係好MINI的, 同部 IPOHNE 差不多咋 !!!
有時外宿帶出街都好方便


唔好睇佢體積細細, 都可以容納到6支掃架 !!!


粉紅柄好靚好靚呀!!!!!!!!




唔睇介紹都唔知原來有支粉底掃...
曾幾何時我都好想買支粉底掃, 去SASA睇要過百一支...唔捨得買 !
最後北上o係屈臣史用人仔廿幾蚊買左XD
暈染那支用來打鼻形都好OK !!!




支大掃毛量都OK ! 仲好滑呀!
不過就細支左少少, 不過要MINI就係咁嚕


D毛都好柔軟架 !


一隻手已經揸得晒6支!!!

之後就介紹埋另一套喇~
其實D掃我都忙到冇時間洗, 要洗左先好用呀記得!!!!!!
點解我咁早出文, 因為以下呢SET做緊大促銷, 平過我買o個時呀!!!! (其實好嬲XD)
不過我點都要快D講比大家知 !!!!!
化妝刷套刷 cerro qreen 天然動物毛10支升級套裝 
我買時RMB 68, 而家RMB 48.96!!!!!!!!!!!!!!
太過份喇 >........<
其實對比過2套, 我都有少少後悔點解唔買多套呢SET, 反正一樣價!!!!
而家仲要咁平!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (好嬲)


BTW, 又有一支粉底掃...
我之前(都好耐喇...)香港買掃好少D SET裝係包粉底掃架!!!!!




大支D毛量好足夠, 都係好滑好柔軟架!!!!!


我好想盡快洗左用呀!!!!! 就襯年廿八就洗左佢地啦XD
如果想要Link就問我啦, 不過上淘寶 SEARCH 牌子名都可以搵到的
最後
希望大家新年快樂 ! 食極唔肥 !

就這樣

沒有留言:

張貼留言