2016年7月29日 星期五

// Elizabeth Arden // 經典中之經典好物 ☆ 再次踏上瘦面之旅...*


之前我咪出過 POST 到海港城 FACESSS 的 Elizabeth Arden 做左個 8 小時潤澤手部按摩,
身為 OL 日日打字用 mouse 累積下來的疲勞係時候 enjoy 一下!


用埋 Elizabeth Arden 產品做完對手真係勁滋潤呀!
頓時覺得自己平時真係太少打理對手


今篇就要介紹 3 件 Elizabeth Arden 經典中之經典好物!
形容得係經典就知道有幾歷史悠久,可以係云云新品迄立不倒絕對不是浪得虛名的



8 小時潤澤霜 (原味及無香料配方) HK$190/50g

全球每 30 秒就賣出 1 支,1930 年上市,我都仲未出世呀!
除提供原有香味配方外,更備有無香料配方以供選擇



我本身都有用開 Eight Hour® Cream,不過係罐裝
極滋潤,多數臨訓前用於腳爭,已經快給我用光了,幸好還有支裝


適用於面部、手部、雙腳及身體,特別適合極乾肌


成分當中的羊毛脂及維他命 E 可即時潤澤乾燥肌膚,同時保護肌膚抵抗氧化損傷,為肌膚注入水分


方便度:牙膏裝 > 罐裝

質地易推度:牙膏裝 > 罐裝

滋潤度:罐裝 > 牙膏裝



搽完就笠對毛巾襪訓個美容覺,起身對腳又潤又滑架喇!


第二件經典產品就是 8 小時滋潤護唇膏 SPF15  (HK$145/3.7g)


蘊含凡士林、維他命 E、及防曬配方,高效保護雙唇同時抵禦陽光與環境的傷害


因為本身有都有幾支潤唇膏用ing,就唔開黎用住喇!不過睇個樣都知潤


最後要介紹的就是黃金導航膠囊 (HK$635/60 粒)

屬於乾肌的貓媽本身就是此膠囊的忠實用家,一到冬天就見佢買,仲要連眼個隻都有用,激讚!



黃金導航膠囊蘊含 Ceramide Lipid Complex (CLX) ,當中的 Ceramide 1 可有效強化及緊緻肌膚,提升肌膚鎖水力,而 Ceramide 6 則可溫和去除肌膚老舊角質,提升肌膚吸收力,加上其他高效修護成分



意大利製造


專利 precise-dose 獨立膠囊包裝設計可準確地為肌膚提供所需要的脂質 Ceramide


一粒粒好得意,一次用完即棄,易於攜帶又確保用到足夠份量




吱出黎見到係油我都一度擔心呢個天氣用會太潤

由於天氣問題婚照延期到 9 月,7 月中開始我又的起心肝按摩瘦面,希望 9 月可以上鏡少少
所以用呢粒精華黎按面最適合不過了!


潔面後先噴玫瑰水同肌底液,之後就開一粒全面連頸塗勻
搽完都見到成塊面好油好油,立即按摩啦!






自從上網睇完教學之後,我一直都係用呢套按摩手法,我記得之前都已經介紹過
每 part 按 20-50 次,比少少陰力就 ok
最後頸呢步一定要按,有排毒之用

我初初見佢咁油以為可以每 part 按到 50 次,點知比我想像中吸收
大約按到 30 次左右就慢慢吸收晒,當初的油膩感冇晒
之前用 face oil 按完我一定會用紙巾印走多餘油份避免太過滋潤
但用左呢粒精華之後就唔需要了,因為大部分都吸收晒



可以睇到按完之後已經唔再油淋淋
精華滲透力不錯,絕對有驚喜,用過後原來真係會想用埋眼精華,難怪深得貓媽大愛啦!

ELIZABETH ARDEN 香港專櫃:

·  海港城 FACESSS      5936 2714
·  金鐘廊 LAB CONCEPT    2157 1263

如欲進一步了解 ELIZABETH ARDEN,請瀏覽: 


Facebook: Elizabeth Arden

查詢:elizabetharden@luxasia.com.hk

*產品由品牌提供



就這樣

沒有留言:

張貼留言