2016年8月1日 星期一

// QeautyBox // Summer love ❤ Crème Brûlée Box 布丁盒...*


美容盒子興起初期都跟到有邊幾個 brand,但之後愈來愈多就已經唔知邊個打邊個喇!
不過由美容達人 QQ (Queenie Chan 陳莉敏小姐) 推出的 QeautyBox 由推出那刻就已經有留意,皆因每次主題所附送的袋子極之過癮!對來說比產品還吸引呢!當然有合用產品更加是喜上加喜啦:P


連包裝紙盒都咁靚!
其實我想講有冇放個心落去做真係會有人睇得出的


收到當日心情其實沒什麼特別,但看到仍然有心頭一暖的感覺,謝謝妳:)


QQ 給我感覺就是 Work Hard, Play Hard 的人,連張雪梨紙都好靚呀媽咪!


要讚的是包裝得非常好,打開冇打晒風、產品盒冇凹陷
雖說自用不用那麼講究,但如果用來送人呢點就好重要喇!


呢 D 貼紙我想貼上我個喼呀!
但最後都係搵唔到一個吉位可以比我貼lol 留番新喼用先!


我最期待的終於出現了!
呢個盒名叫:Crème Brûlée Box 布丁盒 (HK$398)

個袋係一粒放大版糖果包裝,可愛到不得了(心心眼)



唔好睇佢扁撻撻,佢兩邊可以擴大都可以放到好多野
加埋幻彩顏色真係靚到一個點!好鐘意  好鐘意  好鐘意


收到當日已經極速 KO 左呢盒 Wel-B 全天然士多啤梨乾脆粒


泰國出品


食一包才 114 卡,豪比佢啦!


重點好好食!酸酸甜甜好快就比我一個人食晒喇 T^T


Clinelle 深層潔淨凝露
清潔、淨化、防護給一般至油性混合性皮膚深層潔面啫喱有效清潔皮膚而不會破壞皮膚酸鹼度


含天然潔淨功能的常春藤精華能深層清潔及平衡肌膚之狀態

沒藥醇、人參根及山金花萃取物:減低肌膚敏感度
綠茶葉精華:具抗氧化之功效
雷公根萃取物:有效保護肌膚免受環境侵害



Clinelle 給我感覺就是溫和!



FILORGA 柔滑亮澤面膜
來自法國的醫學抗衰老品牌首創非注射式 NCTF 抗皺去紋產品,透過納米微球技術,把透明質酸及 NCTF® 獨有專利活膚成分直接滲透肌底,達到保濕、亮膚、緊緻、撫平皺紋及收細毛孔等功效



手快快拆爛左LOL

而呢支面膜同樣加上了以上成分,還含有維他命 A、C、E,令肌膚亮麗光澤及消除倦容


Sampar H2O 水漾急救面膜
迅速注養注水,特別為過度疲倦及嚴重乾渴肌膚進行急救



填充細胞間隙,使肌膚瞬間水嫩飽滿。迅速注養注水,特別為過度疲倦及嚴重乾渴肌膚進行急救,只需 20 分鐘,提升肌底水嫩度達 110%,並維持良好的鎖水效果長達 30 小時


Mesoestetic 速長楠竹精華
楠竹為自然界生長速度最快的植物之一,因速長楠竹有助楠竹持續吸取所需養分及不斷自我修復,使其自生速度加快,達致營養飽滿,四季長青效果

將速長楠竹用於肌膚上,則能無間斷為肌底細胞提供無限量水份,有滋潤及修復修補功效,令肌膚飽嫩水潤


唔同膚質用量都唔同,要留意!


購買點比大家參考一下


DermaQuest 3D 幹細胞眼霜

最新研發的海洋生物科技,配合高純度梔子花及海檳刺芹幹細胞、醫學蛋白肽及其他有效成份,直接解決眼袋及眼皮下垂等問題,全面收緊眼部皮膚,提升輪廓,同時減淡黑眼圈及眼紋


Klorane 金雞鈉複合維 B 強韌防脫髮洗髮水
補充頭皮及毛囊所需營養,促進血液循環和新陳代謝效能,提升頭皮、毛囊與髮絲的素質,使髮絲更強韌健康,有效預防脫髮


雖然 QeautyBox 定價比很多 Beauty Box 略高,但連張雪梨紙都靚過人就知成本不低
產品是否吸引就見人見智,至少以上介紹的對我都算實用
唔知大家有冇發現少左一堆唔知係咪好 hardsell 的美容優惠劵
想用又驚好 sell,諗下先往往就諗到下世紀過埋期
不過都係個句,有用咪有用,無用就係廢紙

點都好啦!私心都係鐘意個袋架咋!哈哈哈
新推出以旅行為主題的信用卡袋又係得意到暈呀!



*產品由品牌提供



就這樣

沒有留言:

張貼留言