2016年10月17日 星期一

// 囍 // Pre-wedding ❤ 淘寶道具篇...*

終於打到 PW 淘寶道具篇喇!
除了上一篇 meme 曚曚抱枕之後我都淘左幾樣道具去豐富我們的婚照


第一個就係老是常出現的名字木牌,超多顏色、字型揀


賣家先會問你想睇邊一個設計先整初稿
建議名同名之間可以用"&" or 心心,如果有埋婚期仲可以整埋上去
但我未擇日已好心急整:p 反正我都覺得日期唔係咁襟睇


原先只係指定左 3 個字型,之後又心思思想睇多幾款,賣家都好配合


最後成品圖,包得好好,冇任何損壞
我揀左最簡約易襯的白色
Big Day 當日又可以拎番出黎擺

 RMB 60 + RMB 8 運費 = RMB 68



呢個木牌影出黎都真係幾靚呀!


話說我有氫氣球情意結,絕對係沙灘 must have item
SF 集運好似係唔可以送氫氣到香港的,所以我先問左 3V 客服可否寄到門市代收
到我上去影相先拎番,3V 客服回覆 OK
我就淘左罐迷你氫氣瓶 (RMB75) 唔好見好似好大罐,其實只係泵到 15-20 個左右
泵一抽影相都夠晒架喇!



切合哈哈笑主題都係用哈哈笑氣球,懶出去買連絲帶都係淘,其實都應該平過出面買

哈哈笑氣球 RMB 12 (100個)
白色絲帶 RMB 6.5 (220米)



只要見到氫氣球就好開心,仲好襯我條綠色裙

當日我地影完仲有唔少新人問我地借黎影相,反正都用完我地都好歡迎借比大家
如果你地睇到我呢一篇不妨 say 個 hi


韓式 Just Married 紙牌 (RMB 15)
實物同相一樣,呢個要花少少時間自己穿好

因為紙牌出場比較少,所以偷影唔到效果圖XD


好多時隻手唔知放邊拿花球最好喇!
3V 本身都有花球提供,但我都係想自備以防萬一

淘寶 Search 花球多如繁星,我睇左好耐好耐...
最後想搵白色為主,清清地就 OK,又要唔好太貴
最後搵左好耐終於搵到呢款岩心水,唔多賣家有架!算罕見 (RMB 55)



手機影實物都 OK


大機影仲靚 D!
不過影影下甩左朵花出黎,好快手塞入少少又影過,之後番黎先認真痴番


最後仲淘左 2 樣用黎 DIY 的麻繩 (RMB1.62/30米) 同蕾絲布貼 (RMB5.8) 
又係懶得出去買同淘寶平D!



就係用黎整真滿天星捧花
我地o係酒店附近搵到間花店就買左 RMB 60 大花滿天星
不過紮花打風晒我完全整唔掂,好失落之際男友放低手機拍心口話幫我整
呢一刻好感動,簡直係我心目中的男神


好快手一陣就已經整好喇!
我睇左幾篇教學都搞唔掂,佢冇睇都整到,太利害 (拍手)
Thank you so much ❤


滿天星捧花用黎去北海道小木屋影相好襯

如果大家想要淘寶 link 就留言問我啦!我懶得而家搵出黎XDDDD

下篇會講淘寶婚鞋同飾物 : )



就這樣

沒有留言:

張貼留言