2016年10月17日 星期一

// 囍 // Pre-wedding ❤ 淘寶愛寵一同拍婚照!GO!


Yeah!尋日終於去左 3V 揀相,可以比大家睇左效果先!

準備 Pre-wedding 第一樣道具就是我地 2 個寶貝女抱枕
人生大事緊係想有佢地出現,可惜帶唔到上大陸
不過好在我地仲有偉大的淘寶!



要搵一張清晰大像數都幾難,所以某日下午我決定同 meme直接影
如果大家有養寵物都知道佢地係幾咁難影
meme都算乖,但為左呢幾張相笑容燦爛開心相我都落左少少心機
首先就係要帶佢去左街街先 XD

去完街街 meme 滿足晒就開始影
Corgi 除左身形外,大耳仔都係特點
雖然右上都好可愛,但都係豎耳仔正式少少
只要高音少少講:去街 / 食野就可以令 meme 豎耳仔架喇XDDD


同賣家溝通一輪之後我表明想整 1:1 拍婚照用
佢就建議我整 50CM,落埋棉立體左就會減 5CM 左右,即 45CM
計過好似 OK 就訂造了,先比相賣家佢會同你講番張相得唔得

本身我仲想佢幫我執白少少手仔毛,因為 meme 成日 lum 手 D 毛啡左
但佢地係冇呢個 PS 技術,如果要修圖還是自己先修吧

最後成品大家都睇到都唔係 1:1,係大隻左好多...
因為 50cm 要 65 人仔,都唔算特別平架
我都考慮左一陣究竟整唔整多次另一個 Size 博下
最後男友支持下我決定整多隻 40cm 的


Woo...果然 40cm 就差唔多喇!
我仲發現細左印得仲清楚 D 仲靚
其實我仲整埋曚曚,因為佢係我地生命中都好重要
曚曚係 meme 親母,早幾年離開左我地 T.T


離開左冇得再影過,我花了 2 天時間翻查過去所有相片
要影到全隻又靚真係好有難度
最後用左右下,係我幾年前用I PHONE 4影的,質數都拍得住 DC 
好在像數唔係好高之下賣家都話 OK


最後製成品
40CM 就平少少 48 人仔 / 個 


真係堅得意,影完都可以當攬枕,又有記念價值,好鐘意呀!

下篇會繼續講下其他 Pre-wedding 道具 : )



就這樣

沒有留言:

張貼留言