2016年11月3日 星期四

// 捷榮三角茶包系列 // 對自己好啲 ❤ 呷一啖花茶再衝!


早前做做下野收到捷榮三角茶包系列已經夠開心,仲有一紮迷你乾花更驚喜!
女人真係到 80 歲都鐘意收花 (口裡說不身體卻...)


今次「捷榮茶作」系列的茶包產品籌劃一齣名為「再一次綻放」的宣傳短片,已經播出了大家看了沒?


影片主要以都市女性及花茶為故事題材,講述大多數的香港女生都顧著為事業拼搏而忽略了善待自己,我們希望藉著「花茶」給所有工作女性們一個鼓勵,可以對自己溫柔一點。



因為花茶的原故,所以捷榮與 Pause Rewind & Fast Forward 合作製作乾花花束
本身我想帶去影 Pre-Wedding,但乾花易碎最後都係放係屋企慢慢欣賞,真係好鐘意呀!


 捷榮三角茶包系列一共有四個口味,以花茶為主就有玫瑰茉莉花茶同桂花烏龍茶

一開始我對玫瑰茉莉花茶好有興趣,玫瑰同茉莉 2 個我都 like


採用早春鮮嫩綠茶及新鮮茉莉花,以精準比例配製,運用「六窨一提」的頂尖製茶工藝,香氣回韻持久,並調入芬芳馥郁的玫瑰花,茶味清香脫俗


每盒有 10 包


玫瑰花都都有好多朵,就咁聞都已經好香喇!


身為長期需要 Keep fit 的 OL 又唔飲咖啡奶茶,成日飲水都真係悶
我都習慣間中沖下茶飲,舒緩一下工作時繃緊情緒,一杯好茶堅係放鬆到架!


味道就同一般玫瑰茉莉花茶一樣,味道好穩陣,冇特別驚喜


至於呢款桂花烏龍茶真係有驚喜喎!



選取清香典雅的烏龍茶,並調入高雅芳馥的窨製金桂花,香味獨特。


我本身對桂花冇咩感覺,以前唔食桂花糕,但近年都會開始嘗試,都覺得唔錯
估唔到桂花加入茶度仲吸引


沖完出黎有一種好清香桂花味,勁正


多數我會沖一壺 900ml 左右,味道都唔會好淡,我就覺得剛剛好


飲完仲有陣陣茶香停留係口腔入面,久久不散


之前中秋節我都沖桂花烏龍配月餅,真係好夾架!


對自己好啲,唔好掛住做,去沖杯茶飲下啦 : )


捷榮 Facebook 專頁:https://www.facebook.com/TsitWing/


#TW捷榮

#再一次綻放

#捷榮茶作

#pauserewindnfastforword 

#prff


* 產品由品牌提供



就這樣

沒有留言:

張貼留言