2016年11月10日 星期四

// 送禮 // TONYMOLY x LABIOTTE 紅酒唇彩 ❤ 咬唇好定大紅唇好?


早前收到表面上係紅酒,實際上係 TONYMOLY x LABIOTTE 的紅酒唇彩 (HK$88)
個包裝真係好得意呀!


我係韓劇迷,當時煲《奶酪陷阱》時已經留意到呢支紅酒唇彩喇!
講真奶酪劇情真係麻麻地,我反而比較欣賞女主角金高恩劇中造型,特別係狗毛捲髮lol
狗毛瀏海仲 hit 左好一排,不過真係唔係人人可以 carry 到


隨機收到 3 支,包括 RD01 / RD02 / RD03
本文會示範 RD02,至於其餘 2 支我會送比大家,留意文尾 Giveaway 啦!



TONYMOLY  x  LABIOTTE 紅酒唇彩一共推出六種顏色,就好似不同年份紅酒的顏色
其實 RD01 同 RD02 好相似,RD02 就偏粉少少
平時好少用咁深色,如果可以揀我應該會揀偏自然的 CR01




Made in Korea


產品蘊含 Sepivinol  ™ 提取物,有效滋潤嘴唇


lip tint 多數比較上色同持久,呢支都唔例外


用手指印開之後洗完手都洗唔甩部分顏色,卸妝請用眼唇專用卸妝產品


好!上咀試比大家睇先!


示範咬唇妝前要先用遮瑕覆蓋本身唇身
因為 lip tint 都比較乾,建議要用潤唇膏打打底


只需中間搽少少,再印開就可以造出漸變咬唇效果


因為我咀比較細,加埋咬唇妝感覺好似會仲細,今次都算係第一次咁認真化咬唇妝

雖然睇落個咀係細左,但應用於日妝都幾自然,好適合搽唔慣紅唇的朋友試試


第二種示範就係大紅唇,都冇咩技巧可言,都係跟咀形填色就 OK


如果晚上有約會 / party 都適合大紅唇,一支唇彩就可以應付日夜妝容喇!

你又鐘意咬唇定大紅唇呢?




最後來到 Giveaway,想要就去我地 fp 參加啦 : )





TONYMOLY 概念專櫃門店:

屯門市廣場、青衣城、沙田連城廣場、尖沙咀海港城 LCX、海運大廈 FACESSS、山頂凌霄閣、觀塘 APM、荃錦中心、鑽石山荷里活廣場、奧海城 3 期、上環信德中心、型點、
Mikiki、金鐘廊 FACESSS、德福廣場 2 期、香港站港鐵站


海外分店:澳門新馬路、澳門威尼斯人購物中心、澳門金沙城中心


銷售查詢熱線:2790 0781

* 產品由品牌提供



就這樣

沒有留言:

張貼留言