2016年12月18日 星期日

// 囍 // 3V Pre-wedding 揀衫 ❤ 婚紗篇...*

影 PW 前一日就要去 3V 揀衫喇!
提提大家如果可以就盡量揀平日同早少少揀衫,因為假日通常比較多人影,有 D 款會借左出去影相,而早少少都會比較多款可以揀
因為相比較多,我就分開婚紗同晚裝兩篇

另外,本人冇模特身形,有肉地少少胖,所以一定唔係款款都 carry 得好,希望大家唔好介意
而我目標都好明確 --- 顯瘦!
個人覺得著心形胸最顯瘦,所以我都主要集中揀心形胸去試

成個試衫過程都有一位助手全程 follow,又著又除又幫你擺好裙擺,都幾辛苦,而佢全程都好好耐性 (讚)
婚紗比例多過晚裝,可以任試直滿意為止
我要揀 2 套白紗影韓式影樓同埋城堡
韓式影樓我想韓 D,魚尾係我首選
而城堡要有大拖尾有氣勢少少

好!廢話完我地開始試衫喇!



有袖款都幾韓,我都幾鐘意,重點係個袖仲可以遮我對粗壯手臂XD


呢款...唔...好似係我男友揀...點知原來係大露背!我著 Girdle 唔係好適合,同埋著到好肥 OUT


之後試心水魚尾,都係顯胖 OUT


呢款前面個 2 塊係咩一回事呢請問?我點放都覺得好奇怪,連助手都唔明,直接 OUT


呢款一著上去就好鐘意喇!遮到少少手臂,魚尾外面又有層紗若隱若現
順帶一提,有 2 排婚紗係只供內景,大家記得要問清楚


Aline 款幾顯瘦,正正常常


幾簡單個設計,都幾新淨


上身好多石都幾閃,有腰帶設計後面睇都幾顯瘦


呢件好顯腰線,但殘左少少 (不過影相唔覺的)


呢件只供內景,好澎湃仲好重,幾顯瘦,但太重我唔考慮


最後我揀左呢 2 件!
左:城堡
右:韓式影樓

因為我地好黑仔的關係,第一次未出發已經落大雨出唔到外景
所以當日只係影左韓式影樓,好順利沒問題
但我第 2 次再去我發現佢地根本係冇幫我 hold 到衫,未上去之前我已經問多次佢地有冇幫我 hold,答案緊係話有啦!但我上到去明明見到我揀左都掛晒出黎比人揀的狀態當中
最後,好彩係晚裝搵到晒,但影城堡件拖尾比人借左 (嬲)
所以又要再試,但我已經冇咩心情,只係試左 3 條,其中一條仲係上次試過覺得 ok 的


呢條就係上次試過,因為有幾條都幾似,搵左好耐先搵番,幾驚比人借左又...


呢條同上面 cutting 好似,分別係上面腰間有閃石,同埋下擺 d 花唔同


呢件都幾顯瘦,但感覺老成左少少,唔係好襯我


最後我都係揀番第一次試過覺得 OK 又新淨個條就算

Final 左:城堡
Final 右:韓式影樓

下篇再介紹晚裝:)

P.S, : 如果大家睇完就已經想 Join 3V 不妨留言 / 專頁 inbox / pm 問我拎定資料搵我做介紹人,爬文睇到之前就雙方都有本 7" 相簿,但而家係咩優惠我已經唔太清楚喇!到時大家可能要問下,真心想 join 就記得拎定介紹人資料實有 jetso!





就這樣

沒有留言:

張貼留言