2016年12月8日 星期四

// philosophy // 2016 聖誕美肌套裝 ❤ 動手做聖誕花圈...*


Ho ho ho...又一篇提早過聖誕,因為我要趕在大家買禮物前介紹抵買的聖誕美肌套裝呀!
(放火 mode on)



第一次來到沙田連城廣場 20a 號舖 philosophy 專門店參觀

philosophy 今年聖誕節以著名的聖誕童話「胡桃夾子」作為設計靈感,展現故事中其中三個場景,分別是放置胡桃夾子與木偶玩具的大宅飾櫃、雪花仙子表演雪花圓舞曲的白雪森林,以及克拉拉欣賞胡桃夾子王子精彩舞姿的糖果宮殿,務求透過童話故事帶領大家投入聖誕氣氛


好鐘意呢個皇牌 display,如果男仔想送禮物比女仔又冇 idea,參考皇牌產品就準沒錯了!


店內仲有一個人咁高的胡桃夾子呀!點可以唔同佢合照呀?
其實我都好喜歡胡桃夾子,家中就有一個貓媽送的巨型胡桃夾子裝飾,看到就感覺到濃濃聖誕氣氛了


philosophy 產品繁多,美白、保濕、抗老、清潔等都有


每條 line 分門別類,大家仲可以坐低慢慢試下質地先決定


當日我地仲試左唔少皇牌產品,最印象深刻的就是這套維他命c/縮氨酸家用微晶煥膚組合 


只需 3分鐘及兩個簡單步驟就可以感受煥膚體驗,用後對比一下真係白左又滑左架!勁心動


呢個時候要介紹番呢套 most wonderful things 護膚套裝 HK$710 (價值hk$948) 好抵買
因為呢套已經包括左令人心動的維他命c/縮氨酸家用微晶煥膚組合
由潔面到煥膚到護膚都齊晒,一盒就可以搞定整個護膚程序


之後又試左呢支 amazing grace 淡香水噴霧 
先以西柚香氣作前調,繼而由小蒼蘭和麝香延續持久後韻,係一種令人好舒服的味道


呢盒 amazing grace 香氛套裝 HK$450 (價值HK$624) 就包含左支香水喇!

入面仲有:
amazing grace 香氛洗髮沐浴啫喱 240ml
amazing grace 香氛身體護膚乳霜 120ml


試完重牌產品又要拎番個藝術細胞出黎,我地要跟老師 DIY 聖誕花圈
我都係第一次整咋!好好玩喎


原先已經痴好某幾個比較大型配件,係而家好流行的永生花呀!
之後就由我地自己去設計


呢個就係我個成品喇!我想清清地所以只集中下半圓,而個片橙係亮點,仲有隱藏米奇頭,真係勁鐘意呀!


大家都整得好靚,絕對係獨一無二


仲好細心幫我地包好方便大家拎走


我都試左呢套 renewed hope for the holidays 護膚套裝 HK$365 (價值HK$548) 
可以同大家詳細介紹一下



renewed hope in a jar 高效再生保濕乳霜 30ml

- 融合三種 aha 果酸,去除老舊角質層,顯著收細毛孔及撫平細紋

- 即時及全日為肌膚注入水分,令肌膚柔軟、水嫩幼滑及舒適

- 亞洲果實精華能促進微循環,為肌膚補充活力,重煥健康膚色及光澤



質地易推、輕、透、薄


用後都幾保濕、舒服,我覺得仲改善到少少泛紅


每朝 TONER MASK 後直接用佢,之後先再用防曬都好夠


renewed hope in a jar overnight 高效再生嫩膚晚霜 30ml 

- 24 小時深層保濕,令肌膚觸感柔軟

- 撫平細紋;令毛孔近乎隱形

- 為肌膚補充活力;重煥自然健康的光澤


成分蘊含天然植物精華「再生草」 MYRAMAZE™,提煉自一種「再生草」,具有驚人的生命力的植物精華,為晚間保濕配方注入強效修護力量,深入補充肌膚所需,幫助肌膚24小時持續鎖住水分



質地比日霜厚身少少,同樣易推,夠潤但唔笠,搽完訓一覺朝早起身會覺得皮膚變好


保濕效果唔錯


renewed hope in a jar 高效再生保濕眼霜 7ml

- 亞洲果實精華幫助疲倦眼部回復活力

- 海藻精華淡化黑眼圈及減退浮腫

- 酵母複合物發揮柔嫩功效,撫平細紋


呢支眼霜細細支我會帶埋去台灣旅行,好水好易推,仲好保濕


水分升勁高,夠晒保濕


因為個聖誕花圈,今年係咁多年最早拎棵聖誕樹出黎XDDDD
男友仲要同我一齊佈置,成件事 Warm 到呢!真係好靚好鐘意呀!!


philosophy銷售地點:

沙田連城廣場20a號舖專門店     (查詢電話:2565 8333) 

尖沙咀海港城 facesss       (查詢電話:2111 4536)

尖沙咀彌敦道20號崇光百貨     (查詢電話:3911 1036)




* 產品由品牌提供



就這樣

沒有留言:

張貼留言