2017年1月18日 星期三

// 囍 // 3V Pre-wedding 揀衫 ❤ 晚裝篇...*

終於有時間有心機打埋 3V 晚裝篇 (呼)
晚裝要揀三套,分別係城堡、小北海道木屋同沙灘
因為婚紗試左太多好攰,晚裝我只係試左好少揀到就算

注意:

本人冇模特身形,有肉地少少胖,所以一定唔係款款都 carry 得好,希望大家唔好介意

而我目標都好明確 --- 顯瘦

廢話少說開始!!!!!


男友揀,個版形其實都 OK 的
不過上身質地係絨,唔係好岩天氣,同埋成件都好重


男友揀,一著出黎佢就心心眼,一定要我揀
我覺得都靚同顯瘦(重點!),D 花都襯到小北海道個郊外景,顏色又襯到啡色木屋,揀左!


因為鐘意粉紅色所以都試左 3 條,以上呢 2 條個色唔係好襯我,覺得顯黑同 Young 左少少XD
原來唔係隻隻粉紅色著上身都好睇,2 條都 OUT



反而呢條 Dirty Pink 一試就鐘意喇!
顯瘦之餘帶有少少成熟感,而且有大拖尾好岩城堡個景
雖然裙上花花有 D 甩條裙又有少少殘,不過影相唔覺,就揀你啦!



都係男友揀...咩料呢條?好似老左 10 年咁....
因為又除又著又綁太煩,試到中間我都叫助手唔好綁得太認真,係鐘意一著就會知
所以好多後面穿晒崩又唔貼身,請大家見諒


呢條,配色其實幾靚,但上面個截著到我好肥同埋有少少似底衫,最後都冇揀

揀完 2 條長晚裝,就可以轉攻沙灘短裙晚裝
短裙晚裝得一間房仔 2 排,好少款可以揀



隻色唔襯我顯胖,仲有少少娘 OUT


胸前太閃同埋顯黑 OUT


呢個款之前做資料搜習時已經睇中,心形胸顯瘦,款夠簡單冇閃閃野
試晒 2 隻色,因為想件件都唔同色又想 colourful 少少,最後我揀左綠色!
但其實條裙都幾殘舊,雖然話影相唔覺,但都想有更好可以換


男友揀,唔呢條好新淨,知點解覺得好似灰姑娘,同埋太長


顯胖 OUT


因為天氣唔好分開影左 3 次,第 2 次上去知道番左新短裙晚裝
我一心想睇下有冇更好可以換左件綠色
新係好新...


但唔岩 FU 就係唔岩 FU,2條裙擺都太蓬了!係咪要跳芭蕾舞呀?XDDD
最後都係維持原判

下篇就講估唔到試左勁耐o既男禮......

P.S, : 如果大家睇完就已經想 Join 3V 不妨留言 / 專頁 inbox / pm 問我拎定資料搵我做介紹人,爬文睇到之前就雙方都有本 7" 相簿,但而家係咩優惠我已經唔太清楚喇!到時大家可能要問下,真心想 join 就記得拎定介紹人資料實有 jetso!




就這樣

沒有留言:

張貼留言