2017年1月17日 星期二

// Style Aroma // 頭髮甩少左喎 ❤ 死海鹽防脫髮系列...*

以前貓家姐未搬時,一屋 3 個女人成地都係長頭髮係好常見的事
但貓媽眼中一條都嫌多,成日都話地下有頭髮要執執執

有一次言談之間,貓家姐講左句說話我就一直記到而家

『研究話正常人一日甩100至150條頭髮係好正常架!』我又冇去考究但我好信佢XD

本人髮量算多,甩頭髮都多,近年多到我都成日問自己係咪 over 左少少呢?
但因為髮量充足多所以其實沒什麼影響,最影響只係吹完頭要掃地囉XDD
但長遠黎講都需要正視一下問題




今次就即管試下來自以色列的 Style Aroma 死海鹽防脫髮系列睇下有冇改善先!

研究發現死海水中含有高量的 21 種礦物質,如鎂,鈣,銨和鉀等,而這其中幾種礦物質在其他海洋都沒有的,卻是頭髮必要補充品,獨有的礦物質有效解決相關的頭髮與頭皮問題

Style Aroma 死海鹽防脫髮系列可以減少脫髮及減慢頭髮過早變白,加強頭髮纖維,使頭皮抗老化,同時也能令頭髮光澤烏黑



死海鹽防脫髮洗髮露 (HK$89/400ml)


整系列均採用國際認可專利 NAA ‘天然抗老化’技術,令頭髮更滋潤及保濕,2009 年品牌在護髮產品類別被 Consumer Survey of Product Innovation 評為年度最佳產品

死海鹽能潔淨頭皮及刺激毛囊生長頭髮,當中包含的植物油是頭髮和頭皮的一種天然抗老化來源,有效防止脫髮及加強頭髮纖維


主要成份 : 死海鹽、植物精油 (琉璃苣籽油、阿姆拉油和積雪草油)


產品在以色列死海的所在地生産,採用全天然有機礦物質作原料,以色列製造但呢個價喎!好有蔗渣價錢燒鵝味道的感覺XDDD


同一般洗頭水冇分別,個味幾香呀!


我頭髮長用 2 泵,都易起泡,過水後頭髮都戟戟地


跟住用死海鹽防脫髮護髮素 (HK$89/400ml)


主要成份同洗頭水一樣

成分加入植物精油有香薰治療功效,可以防止頭髮稀疏,洗髮時聞到植物精油香氣都可以令身心舒暢


一樣同普通護髮素沒分別,個香味基本上成個系列都一樣的


均勻搽的護髮素之後我會先洗身等幾分鐘先沖水,等一陣先過水頭髮會更滋潤


洗完頭一定第一時間敷個 paper Mask 之後立即吹頭,中醫教唔好比濕氣停留太久
吹完個頭好順滑好直,唔錯唔錯



而甩頭髮方面,如果乖乖地晚晚用真係有改善,係甩少左,最明顯係洗頭時手上都少左甩出黎的頭髮,但真係要勤力用一排先得!
12月中去完旅行月尾又接近生日有一段時間沒回家,斷斷續續用之下頭髮又甩番之前個量

如果真係想改善脫髮真係要勤力用喇!



最後介紹埋死海鹽防脫髮護髮泥 (HK$69/100ml)

護髮泥主要是為頭髮進行護理,能令頭髮作出深層次保護,有效保護頭髮與頭皮的健康,減少頭髮脫落,令頭髮烏黑柔順




使用方法 : 用洗髮露清洗頭髮後,以適量之護髮泥塗於頭皮及頭髮上,再輕輕以打圈式按摩,等待 15-20分鐘,然後以溫水徹底沖洗,建議一星期使用一次


我搽勻之後因為頭髮太長就先紮個丸子頭再笠個浴帽等 15-30 分鐘
期間我緊係把握時間敷個 Mask 先啦!


呢個護髮泥用後令到 d 頭髮好軟綿綿,好好摸呀!
而個香味仲好出,呢個順滑感覺都 keep  到 2-3 日,效果咁好我都好樂意一星期做一次

介紹左 3 件 Style Aroma  死海鹽防脫髮系列,以產地同效果黎講價錢真係比想像中平,如果大家有脫髮問題不妨試下 :)


銷售點:全線 LOG-ON / AEON STYLE 康山及黄埔店 / wishh! 

(在本網頁購物滿 $180 可獲免費送貨服務)




* 產品由品牌提供



就這樣

沒有留言:

張貼留言