2017年2月16日 星期四

// 囍 // 3V Pre-wedding ❤ 1st 韓式內景...*


終於打到入正式拍攝 (拍手)


除左準備左一大堆道具之外,我仲學 wow 友整左本參考
搵左心水衫款、構圖、mood、化妝同髮型圖,同化妝師攝影師傾風格就更加容易
呢本野我次次都有帶上去,都唔知比幾多個人傳閱過,所以花少少時間都好值得架!


伸延閱讀:


// 囍 // Pre-wedding ❤ 淘寶愛寵一同拍婚照!GO!




早一二日仲要好似貴婦咁去整甲同埋去 Salon 染頭髮,坐到 patpat 都痛
真心唔係貴婦料子XD



上去個日天氣已經麻麻地,點知訓左晚 check out 仲落起勁大雨....
拖住 2 個喼又落雨都唔方便去太遠食早餐
就去左 3V 對面間 7 仔是但食 D 野,咁早起身天氣又差都冇咩心機食 : (

去到 3V 都有幾對新人到左,大家都唔知仲可唔可以外影一臉迷茫
經溝通之後,3V工作人員打埋電話去小北海道都係好大雨,睇個勢應該有排落

本身 3V 安排我地改期,一改就改到 2 個月後
但我聽到有其他新人揀影左內景先,咁我問過朋友意見都決定影
反正都整左頭同整左甲又上左黎就唔好浪費,影左一個景點先下次又唔洗咁辛苦



3V 係冇得揀化妝師同攝影師,都係隨機安排

化妝師:小雨老師
攝影師:邁克

小雨老師化得好仔細,妝髮都用左約 2 個鐘
期間男友跟助手去揀衫換衫,每換完套都走出黎問我意見 

其實我真係唔係好習慣呢個髮型,一開始擔心唔好睇唔襯自己,不過都決定相信專業
好在最後影出黎都唔錯呀!

韓式內景一共有 4 個背景,我交左相機比化妝師幫忙影幾張花絮,但原來入面係好黑



呢張係唯一一張夾到閃光燈影到,有留意 3V 的朋友對呢個景應該唔陌生啦XDDD


入面雖然好黑,但開左閃光就唔同晒架喇!
攝影師邁克同助手指導十分好,就算唔識擺 pose 都唔洗驚呀
仲影左 meme 濛濛好開心


呢張唔係電腦效果,係邁克即場用多重曝光去影,因為影完有少少時間我主動去睇 mon 已經見到呢張相,真係好鐘意,好在最後揀相都有得揀


灰色背景係另一個 check point,簡單耐看又韓,我都幾鐘意
因為我有個韓式九宮格相架,呢個背景 d 相好適合,所以都多單人怪鬼照方便之後排版用
見到男友影單人好唔自然好可愛XDDD

又一証明有道具張相真係豐富好多,擺起 POSE 黎都冇咁生硬



灰色背景對面就係花花樹,所以我地影灰色背景時其實對面都有人影緊架XDD
呢個位唔大所以都係坐下企下咁,唔係好大分別,不過影出黎都幾靚喎!
唔好睇我坐得好似好舒服好穩陣,其實搖搖欲墜好驚跌XDDD



花花樹隔離就係夜景燈背景喇!
又係即場唔覺有咩特別,影出黎就好好 Feel
哈哈笑結婚公仔出場


呢個背景 D 相都好浪漫呀!
韓式內景全部相都比想像中好,好在決定影左先,如果全日影應該會攰到笑唔出


幾對新人我地係最後先出黎,邁克真係好落力係咁影影影
最後甩頭甩髻先叫小雨老師幫手影合照

以為呢篇冇咩相字多,最後又打左一大篇 (哈哈)


P.S, : 如果大家睇完就已經想 Join 3V 不妨留言 / 專頁 inbox / pm 問我拎定資料搵我做介紹人,爬文睇到之前就雙方都有本 7" 相簿,但而家係咩優惠我已經唔太清楚喇!到時大家可能要問下,真心想 join 就記得拎定介紹人資料實有 jetso!




就這樣

2 則留言: