2017年2月15日 星期三

// 囍 // 3V Pre-wedding ❤ 住宿篇...*



因為影相當日要好早集合,唔想太頻撲同埋可以訓耐 D 都建議大家請多日假住一晚

重申多次,因為天氣關係分左 3 次去 3V 先影得晒成輯相,所以酒店都住左 3 晚
之前爬文唔算多人講呢 D,但都搵到有 WOW 友介紹,我先有頭緒應該 BOOK 邊間,希望我的分享都可以幫到大家啦!

我分別住左 2 間酒店,先介紹第一間 --- 7天連鎖酒店


唔搵都唔知原來 7 天全國都好多分店,3V 附近都有幾間,小心唔好搞錯
而我就揀左應該係最近的 7 天連鎖酒店深圳國貿彭年廣場店

其實最近一定係 3V 對面的羅湖大酒店,但價錢都要 4xx人仔/晚我地都覺得貴左少少


我 book 呢間其實都唔算遠,3V 行 3-4 分鐘就到架喇
經 Agoda book,7/2016 個價係 RMB229/晚,比羅湖大酒店平一半

地址:羅湖區東門南路 3005 號寸金大厦 10-12/F



去完 3V 揀衫就拖住個喼去 CHECK IN 
只有10/F-12/F先係 7 天,要特別講部電梯真係慢到一個點!出出入入人又多!
一出走廊都唔錯,感覺幾乾淨


房同網上圖片唔算爭太遠,住一晚 OK,開喼完全冇問題
床都好大張,瘋狂轉身都唔影響另一半XD


床對住係電視同書檯 (?) 電視一開始睇唔到,Call 客服好快就搞掂左
隔離有堆要比錢的飲同食,但唔凍邊好飲架?
仲有牙膏牙刷提供,酒店水煲真係唔太敢用XDD


廁所都企理,係沖涼去水位唔 OK,好慢 D 水成日湧出去企缸出面,最憎搞到廁所濕晒
本身一切都 OK,簡簡單單住一晚冇問題
不過耐左之後成日覺得廁所會有陣坑渠味間唔中就飄出黎
男友話唔覺,但我就幾介意,所以第 2 次我轉左朋友介紹的維也納酒店


位置一樣係寸金大厦 16-22/F 唔洗周圍搵,呢間貴過 7 天貴少少,lobby 都比 7 天靚好多
本身經 booking.com book 左 9/2016 個價係 RMB308/晚

Check in 個時話比少少錢做會員又唔知點樣計就可以約 RMB280/晚,計過比埋會費都比本身Book 平,就取消左 booking.com 直接 book



係一般舊式酒店設計,床冇 7 天咁大張,但我覺得舒服過 7 天


感覺都唔錯幾舒服,整體都好過 7 天,朋友冇介紹過


空間都好大,開幾個喼都冇問題






都有牙刷牙膏提供

所有野都正正常常,又係沖涼去水問題,佢仲慢過 7 天,D 水湧得仲勁,好在就住沖冇湧出廳咋!除左呢點都好滿意,而且訓得幾好,所以第 3 次都直接 BOOK 呢間

第 3 次懶冇影相,房型完全唔同但大致都差唔多,都舒服
朋友仲教我地沖涼前拎起個渠蓋 D 水就去得順 D,唔知係唔係唔同房又覺得去水真係好好多

比貴少少我都會建議大家揀維也納酒店,如果可以再比多 D 就直接 BOOK 羅湖大酒店啦!
不過咁喎平左成百蚊可以食餐好XDDDD


P.S, : 如果大家睇完就已經想 Join 3V 不妨留言 / 專頁 inbox / pm 問我拎定資料搵我做介紹人,爬文睇到之前就雙方都有本 7" 相簿,但而家係咩優惠我已經唔太清楚喇!到時大家可能要問下,真心想 join 就記得拎定介紹人資料實有 jetso!




就這樣

沒有留言:

張貼留言