2017年6月22日 星期四

// 王朝 // 冬蟲夏草滴雞精 ❤ 養生來一碗...*

自踏入30後我就開始決定要「養生」,而運動也是 30 左右開始的!
除了每天恆常運動外,飲食都開始節制左...少少

最大分別應該係飲野!
以前從來唔睇營養標籤,想飲咩就飲咩,接受甜度可以好高
但決定左養生之後睇多左相關資料,知道糖分對皮膚唔好,仲好易令皮膚衰老
一開始慢慢戒,先由凍檸茶開始改飲少甜少冰,到而家基本上都係叫走甜少冰
有時痴男友幾啖正常凍檸茶會覺得太甜
而我影響之下,男友都開始多左叫少甜喇!(拍手)

基本上紙包飲品已經冇點飲,有時都係痴幾啖,或者旅行就完全放肆
因為只要睇到營養標籤上的糖分,就算幾想飲都會伸手拎支無糖茶就算

而滴雞精都係我睇多左養生資料而開始認識的
當時香港未流行,但台灣勁 hit,唔少產前產後的媽媽 Blogger 都大推滴雞精

當時我就諗如果香港都有就好喇!



終於小小願望實現左!

來自台灣的王朝滴雞精為純天然、無化學加工的營養補給品,嚴選 CAS 牧場適齡雞隻及確保無激素,採用高溫滴釀,10 小時製作過程不加任何一滴水,純古法萃取整隻雞的精華,保留了雞湯的甘甜與香濃卻沒有雞湯的油膩口感與高熱量

而為了迎合更多需要,除了原味外仲推出左多款口味,我今次為大家介紹的是冬蟲夏草滴雞精 HK$480【65ml 裝 10 包 / 盒】



記得記得未飲要放入冰隔!


食入口緊係要安全,王朝滴雞精已取得 HACCP 認証

HACCP是Hazard Analysis and Critical Control Point(危害分析重要管制點)的英文縮寫,是一套「食品安全管制系統」,HACCP 是目前世界公認為食品衛生最具成效、預防性之自主式製程管理系統 



此外,仲有多方面檢驗合格証明,安心程度 UP



連責任保都清楚列明在包裝上



盒上已經列晒全部口味的營養標籤,我就只係影左冬蟲夏草比大家睇睇





送到黎都係完全結冰狀態,包裝輕巧,易於攜帶


留意留意喇!


食用方法都好簡單,整包放入 100 度熱水約 2-3 分鐘就可以倒出黎飲
又或者先打開倒冰狀滴雞精入碗加蓋放入微波爐/ 電鍋加熱都得!


每包都只係 20 卡
最好朝早 / 下午空腹時飲,飲完 15 分鐘後先再食野會更加吸收


我就朝早一起身飲,用剛煲好的熱水浸 3 分鐘


打開勁香雞湯味!好似媽咪煲雞湯的味道


份量唔多,幾啖就飲晒
不過都要睇好唔好飲,唔好飲比幾多都唔想飲
等我試下先!


雖然係雞湯,但入口好清爽完全無半點油膩感覺,就好似未加鹽的雞湯一模一樣
咁好飲其實一包真係唔夠喉呀!(我是湯怪)
個人覺得飲左無咁攰比較有精神,放工去做運動最明顯 fu 到

滴雞精主要營養素以胺基酸、核苷酸、胜肽等小分子為主,並富含礦物質,具低熱量、低鈉、高蛋白及零脂肪等特色,符合現代人的健康需求



呢個包裝用來送禮自用都好得體,又可以減少使用膠袋

早排先同朋友講起坐月飲雞精補身問題,我先知如果自己整雞精係好花時間,滴大半日半碗都冇,仲要如果用新鮮雞成本好高,日日飲真係貴過一盒滴雞精架!
佢都話早知買呢 D 飲就算,坐月又要照顧 BB 又要照顧自己,呢D錢真係唔慳得
我已經同未來老公講定他日如果有機會做媽媽都一定要買大量滴雞精比我補補身XD

不過都有分咩時候飲咩口味,而王朝滴雞精都因應需求有唔同組合選擇,包括:











王朝滴雞精產品已經係盞記燕窩專門店有售,大家亦可以官網店訂購 
2 盒或以上可享免費送貨,另設貨到付款服務







就這樣

沒有留言:

張貼留言