2017年6月16日 星期五

// Coreana PREMIUM // 美白抗皺 ❤ 塗抹式類肉毒桿菌面膜...*


寫左美容 Blog 多年,身邊愈來愈多朋友進行微整,由當初超級驚訝到而家完全無感lol
眼見不少朋友都整得好自然,唔對比照片根本唔會覺 over,只會覺得愈來愈靚
我都係人...所以我認我係心動過!
但始終都係唔敢試,我定力差腦波弱,我怕會上癮一支又一支咁打落去

Coreana PREMIUM 塗抹式類肉毒桿菌精華面膜,結合高濃度類肉毒桿菌精華前導及高滲透性面膜護理,深度釋放肌肉壓力,迅速撫平前額、眉心及面頰等各種皺紋,發揮類肉毒桿菌極致之抗皺功效,如果唔洗打針又可以試試喎!



(啡色) 塗抹式類肉毒桿菌膠原抗皺精華面膜
(精華 2ml +面膜 25ml) x 10  推廣價 $320  Made in Korea

(銀色) 塗抹式類肉毒桿菌膠原水凝美白精華面膜
(精華 2ml +面膜 25ml) x 10  推廣價 $320  Made in Korea



搽完精華敷 15-20 分鐘




我好需要美白,所以試左美白先!

以類肉毒桿菌精華作為抗皺第一步,緩和肌膚繃緊狀態;配合連翹果萃取美白面膜,
從根源淡化色斑,消除肌底色素沉積,進一步加強美白功效


塗抹式類肉毒桿菌膠原精華 2ml 都幾多




面膜都幾厚,又貼面


精華仲超多,接摩左一陣都未吸收晒
個人覺得有少少黏笠,我會狂噴花水再用紙巾印走部分精華


美白效果都有,但唔算十分驚喜,而且都幾滋潤


保濕效果就冇下面呢隻咁正!係屬於美白滋潤型的面膜



塗抹式類肉毒桿菌膠原抗皺精華面膜

蘊含類肉毒桿菌及專利諾麗果萃取精華,全效阻止彈力蛋白分解,擊退皺紋;添加膠原蛋白及彈力纖維,促進肌底膠原蛋白增新合成,改善老化膚質,肌膚彈性再升級



呢包精華其實同美白個包係一樣的,份量多到可以搽埋頸


呢塊面膜完全唔同,好透好薄好貼面,同樣好多精華,反而比上面個隻更水凝


20分鐘之後按摩都冇美白咁笠!
如果有開冷氣比少少時間仲可以吸收晒


亮白效果好明顯,仲有鎮靜功效,我覺得面都無咁腫呀!
呢款絕對有驚喜


保濕效果都好好呀!
平時好少特登敷抗皺面膜,但其實 30+2 都好需要定期用下,呢款我都幾推介!

全線 Colourmix 卡萊美獨家發售


產品由  Colourmix Facebook 團隊  提供



就這樣

沒有留言:

張貼留言