2017年11月17日 星期五

// 囍 // 3V Pre-wedding ❤ 一次過講揀相排版同成品...*

結完婚終於有番 D 時間,襯仲有記憶的時候要快快記低
前前後後都收到好多有關 3V 查詢,原來都唔少朋友仔有興趣
少少分享可以幫到大家就係我打落去的動力喇 : )


上圖就係所有成品,等我重覆一次我 join 個 Package 先!

價錢:RMB 8999
拍攝地點:北海道、安蒂拉城堡同韓式影樓
服裝:女 5 套 5 造型 & 男 3 套 3 造型

* 北海道、安蒂拉城堡需付入場費,共 RMB560

包括有:
- 180 張相 (微修)
- 55 張入冊 (精修)
- 36 吋油畫
- 20 吋、14 吋相薄 :相薄係韓式封面
- 12 吋擺檯水晶相座
- 60 吋簽名布
- 韓式九宮格相架
- 摩天輪相架
- 施華洛相架

明眼人可能已經對到好似同上圖有 D 出入,因為當中 3V 有幫我 upgrade 過


影完一個月左右已經可以上去揀相
揀相好快手,MOUSE 要職員負責揸住,我地只需點頭同擰頭去揀

我建議係差唔多個 D 唔好揀太多張,盡量每套衫都平均數量
要記住你唔要個 D 只係唔入冊同無精修,佢比得你睇個 d 雖然係微執都已經唔錯,所有相 Soft copy 你都係有的!

你一定要清楚一點就係 ::::::::::::::
加錢買相只係令相簿排版豐富,如果你根本唔 care 本相簿,覺得只係擺酒有野擺出黎比人立下之後就長存床底阿門,我認為可以唔需要加錢買任何相 (完)

我個 Package 有 55 張精修已經包左入冊
因為本人曾修讀設計,對排版有一份執著,所以我地決定加多 20 張入冊
無記錯當時精修入冊正價係 60 RMB / 張

60RMB x 20 = 1200RMB

最後講下講下竟然只需比 1000 RMB,仲 upgrade 左以下項目:

- 12 吋擺檯水晶相座同施華洛相架轉做 3 個原木系列相架整齊 D
- 油畫框可以免費揀加錢款
- 14 吋相薄加到 16  吋

個人覺得呢 1000RMB 相當抵XDDDD



朋友建議我地帶個大去,果然一個就裝晒 9 成!


36 吋油畫原來咁__大個!
收到之後有少少後悔,屋企邊有位掛?!
但當日我見酒樓放左出黎其實個尺寸又好正常

我意見係如果你之後係會掛新居,唔好揀 36 吋
Big Day 當日細 D 都只係一晚,and 邊個會 care / 記得?但你之後掛係對一世lol 

2 個鐘已經揀完相,再隔一個月就可以上去睇排版
我以為會同揀相咁快,仲諗緊去邊度食野好
點知.......

精修完我都係有 d 唔滿意,來來回回溝通之後,
最後叫我坐係 PS 專員隔離 75 張逐張相同我一齊即場執,
勁專業完全係有求必應,最後由 1pm 搞到 7:30pm 先走得,執到勁攰,又頭痛又肚餓
但佢地完全無表現出唔耐煩,連我都覺得自己煩....

一個月就可以拎成品喇!但我一拖就拖左半年先去拎
有幾次想上去拎都落大雨,邪到!






韓式九宮格相架

呢 SET 就係 upgrade 左的原木系列相架
同韓式九宮格相架襯番,放出黎真係整齊好多


好似人人必備的魔天輪相架
可以放 12 張,3V 包埋晒相,不過質數一般,我之後拎番 D 相出黎好多都痴住左.....
魔天輪我之後都會放售,有意可以私下問問我喎!



呢本 7 吋係分享 Wechat 朋友圈另外送的,都幾精緻架!


16 吋相簿,個盒重到我無拎去酒樓


內頁就睇到排版的重要性,如果唔加錢就只會左右一張好單調



20 吋相簿


仲有排版有時會加字,有中 / 韓 / 英
我本身已經要求唔要中同韓
但上去睇排版發現佢一粒英文字都無加,問番先知佢地以為我咩字都唔要

最後等排版師(係呀!同 PS 專員又唔同人,分工好細架!)番同我即場加 D 英文句子
仲改左少少排版,呢度又係好專業無黑面



所有SOFT COPY 都會放晒入 USB 度,點知呢隻 USB 伏野黎架!
第一次開好順無問題,隔左排我再開黎 J 有 D 竟然 LOAD 唔到 OMG
仲要每次開 LOAD 唔到的地方會唔同

問番客服 Vicky 佢都好老實同我講呢隻 USB 係有問題,唔止我一個客人咁樣情況
仲話之後唔會再用,會轉番用碟

咁我點算?
最後 Vicky 好快手 Upload 番我 load 唔到的上百度雲比我 dl 番
雖然唔係張張靚都想好好保留架嘛!真係鬆一口氣呀!

不過之後我都有陰影驚又突然睇唔到,除左備份幾個地方之外,我仲第一次幫襯淘寶晒相晒左 200 張出黎,質素好 OK 又平,真係只有相片先可以永久保存

終於打完喇!!!!下篇講食 (?)
去 3V 住一晚半晚唔少得,附近有咩好食等我介紹你去啦 : P

P.S, : 如果大家睇完就已經想 Join 3V 不妨留言 / 專頁 inbox / pm 問我拎定資料搵我做介紹人,爬文睇到之前就雙方都有本 7" 相簿,但而家係咩優惠我已經唔太清楚喇!到時大家可能要問下,真心想 join 就記得拎定介紹人資料實有 jetso,本人就係唔記得左拎,蝕晒啦XD


就這樣


1 則留言: