2017年11月28日 星期二

// Ep8 // 第 20 次 DNA Renew Treatment ❤ 加碼 4 次做到結婚前席...*

忙完結婚又要重番正軌,我仲適應緊新婚生活,日日D都唔夠用咁()
諗下原來仲有最一篇未打好,請原諒我之前實在忙到一個點!


終於黎到最後一次DNA Renew Treatment喇!
最後一篇就打詳細少少,等無追開文的讀者睇得清楚D

DNA Renew Treatment 有別於坊間的暗瘡去印療程,非入侵性,整個療程謝絕一切會令肌膚變薄(如果酸)或留下傷口的儀器及產品,完全安全及低敏,特別適合皮膚薄甚至敏感肌

而進行療程的地方是位於旺角開業十年的 Bella Stage 
所有療程明碼實價,無海鮮價,零隱藏性收費,亦可作單次或套票購買
所有儀器及產品均為原廠貨,療程所用之精華齊會即場拆裝
不設顧問房間,不用擔心硬銷問題出現


一開始先洗面卸妝

之後就開始最重要的 DNA 通淋巴排毒按摩
利用獨家 DNA精華配合人手通淋巴,加快排毒效果、血液循環
美容師按摩手勢輕柔,完全唔痛,按完會感到微暖而肌膚亦已打開吸收營養管道
按完一輪會比精華停留一陣讓皮膚吸收

下一步係以 Direct High Frequency 全效高頻美容機為暗瘡進行殺菌消毒 (可配合肌膚需要加入不同的精華,加強效果)紫外線抑制細菌活動,阻止痤瘡的形成,而外加電流加強抗炎作用
部機會不停釋放紫外線,去到暗瘡/ 暗瘡印位置會特別大聲,但放心係唔痛,只係有少少嘈

最後敷上特製 DNA Mask 為肌膚加強水份,再休息一下,通常呢個時候我都訓著左,每次做完都覺得成塊面白淨左好多,膚又均勻,暗啞同泛紅都退散左大半


4月做到10月,我真係未試過咁勤力個個星期都出一轉旺角
為左結婚真係可以去到幾盡?!

一開係近耳仔有一堆難搞的石頭瘡,搞左好耐終消晒仲有D

5月因搞結情緒處理得唔太好,比左自己超級大壓力,搞到2邊面出左唔少壓力瘡,我已知自係一受壓就爆瘡的人

6月頭同好友去左轉韓國身心都放鬆晒,再控情緒之下慢慢好轉無再大規模係咁生

7月只剩下淡淡的紅印一堆,間中都有因為M到而生1-2粒,不過都係快來快去



去到贊助的20次其實已經好左好多好多
除了暗瘡有改外,真係覺得皮膚有變健康,無以前咁易泛紅,因本身都唔係好易敏感,所以只觀察到泛紅有改善到
基本上所有職員都睇得出,而佢地都好老實話已經可以唔需要再密密做

但我驚婚期愈近壓力愈大又爆過,咁我之前努就白白浪,所以我同家人商量過之自費JOIN4次直到婚前一星期

呢度我都好感謝Bella Stage 比左個優惠價我,雖比一般facial 貴但真係值得投資,特別係婚前真係唔敢試其他療程,我都係做左20次無問仲有改先放心繼續去做



出奇地我愈接近婚期愈興奮,仲好想快D到,我本身預期會好大壓力都無咩出現過,主要係好早已經搞掂晒D野,所以都算輕鬆,只係忙住周圍走

我印中大婚當日一粒瘡都無,雖然仲有D印,完妝之後膚質都好平滑
可以有呢個效果我已經好滿意

結左婚之後就開始放肆咩都食,同時又適應緊新婚生活,係作息同飲食都改變之下,都仍然係會生瘡,但都只係一粒起兩粒止,或者M前生一二粒

上圖就係早幾日影的,打完邊爐之八婆位有一粒之外都無了,係D印仲未退晒
我覺得DNA Renew Treatment 真係由根源去改善暗瘡問題,不係要時間先見到個效果!我情況係起碼10次先見到改善,現在的皮膚狀況可以話有暗瘡以黎最好的,不人都係貪心的,如果可去埋D印就正喇XDDD

*** DNA Renew Treatment 試做價 $800 (原價 $1800) 套票:$9800/10

相關文章:





Belle Stage 

地址:旺角彌敦道 585 號富時中心 1601  
電話: 2392 3733
Whatsapp 預約熱線: 66894719



*頭 20 次療程由 Belle Stage 提供


 


就這樣

沒有留言:

張貼留言