2017年12月15日 星期五

// Tea Sixty // Office 日常 ❤ 養生只需 60 秒...*


作為一個 OL 仔,除左水之外一定有飲下 Coffee or Tea
我超鐘意飯後嘆番杯,簡直係 Office 小確幸

而我多數飲偏清淡口味,例如綠茶 / 花茶
飲茶可以養生,每種都有唔同功效
最近接觸一款可以袪濕同時排毒的茶包,一沖一焗 60 秒就可以袪濕排毒!超吸引對不對?


Detox Tea (HK$168/Box) 就是 Tea Sixty 出品的

創辦人是『香港大學醫學院微生物系碩士』及營養師的著名模特兒 Winnie Z,利用她的醫學和營養學的專業知識,研發方便職業女性的養生茶飲


暫時推出了三款不同功能的養生茶,相信日後會愈來愈多款

分別是

針對皮膚的頂級活膚茶

針對體內的袪濕排毒茶

針對睡眠的舒壓助眠茶

3 款都好吸引,但還是覺得袪濕排毒比較需要!


有助於:消脂 去水腫 健脾祛濕




一盒有 10 包


獨立包裝易於攜帶,帶幾包番 Office 都好方便


Tea sixty 嚴選有效的食材,按照療效黃金比例進行搭配

每種材料之功效已於官方網頁清楚列出,大家可以稍移玉步到以下連結看看


* 100%天然有機食材

* 有 GMP 認證

* 國際新標準玉米纖維茶包

* 堅持新鮮製造,密封處理,不添加任何防腐劑





個 TAG 仲可以插杯邊,好似四葉草好得意
提提大家 Detox Tea 最好早上就飲用


最近天氣開始轉冷,又拎番我個恆溫寶出黎暖住個茶壺,用黎嘆茶一流


味道清清地好岩我平時口味,個人覺得有少少似麥茶,幾好飲

出左黎住之後少左好多住家飯同湯水,最明顯係成日感覺到個人好濕
我一濕重得勁小腿就會莫名痕癢,R 多幾下就會有好似蚊爛的紅腫
好肯定唔係比蚊咬,呢個時候貓媽就會話係濕重,之後就會煲去濕涼茶比我飲

多數飲完就會好番
但而家結左婚就要自己照顧自已
收工已經攰真係未必有時間煲到涼茶,所以飲呢個茶包都幫到手

不過要視乎個人體質而異,一般飲 3-5 日就開始幫身體排毒袪濕,如果水腫好勁的朋友可能仲更明顯 Feel 到改善水腫問題

不過排毒茶療期間想效果好就要戒一戒口,辣、油同生冷都盡量唔好食住啦!





*產品由品牌提供



就這樣


沒有留言:

張貼留言