2012年5月28日 星期一

抹抹抹抹窗...*

裝修工程其實都整左好多野...不過都冇時間慢慢打!!!!
我會盡量架喇~~~~

今次講下抹窗先!!!!!!
我主要負責就係抹窗喇~~係好沉悶的工作但又一定要做 > <"
前排個個星期日自己上去抹抹抹...男友又要番工...悶到呢!!!!!
不過抹完o個下好有成功感架~

呢間屋只計廳同房大小窗有成7個!!!!!
d污漬仲要超頑固...用普通清潔劑係搞唔掂~~~~
大家睇下先...呢d只係冰山一角!!!

之後我就上網搵...比我搵到原來有洗鋁水($25-28)!!!
買左支試又好ok喎~~
噴完d漬比少少力就可以抹到!!!
去五金鋪話要洗鋁水佢地就知架喇~~~
仲有另一款又係飛魚牌...不過就白底灰字...仲平d $18 only!!!
都係一樣好用~不過普遍五金鋪都係下圖呢支...有需要可以搵下~


呢3樣就抹窗3寶喇XDDD
刮剷係用黎刮下d油漬o既~


抹完...是但影左少少比大家睇睇~~
累到都唔想對比番黎影XD
因為實在太污糟加上我又要求太完美同埋手腳好慢(重點)...
一般半日只可能抹到一個窗架咋 =.="



係唔係好大分別呢...我覺得乾淨左好多呀!!!!
留意下D邊邊位...
係好有成功感....不過起完漬之後仲要抹玻璃同用清潔劑再抹過....
唉...點解咁多窗架?!!!!!!!!!!


二伯仲幫手換左D比較舊的把手同鎖


唔係同一個窗黎架, 不過就比大家睇下換左係靚仔好多呢!!!!

我仲有好多野想分享架~~~加油!努力!

1 則留言: