2016年10月6日 星期四

// 囍 // Pre-wedding 我揀 3V ...❤

決定結婚第一件事就係 Book 我最期待的 Pre-wedding,個人覺得幾歲結婚唔重要,但婚照真係要襯後生留倩影!

咁 Pre-wedding 去邊影好呢?台灣?韓國?
有癩痢邊個想做頭髮,有錢有假就緊係去外國影順便旅行啦!(可惜我地 2 樣都無...)
而我只有一個要求就是一定要影沙灘個 D 懶開心拎住氫氣球的玩水相XDDD

大家都知道結婚好似倒水,真係慳得一蚊得一蚊,同埋心知婚照最多睇 6 個月呢個道理

早幾年已經知有 3V 呢間婚攝公司,好多香港新人都影過,我上 FB 睇過相都幾好,有好多場景風格可以揀,身邊都有朋友仔影過效果都唔錯,所以 Pre-wedding 一早決定 3V 影,最開心應該係男友吧?!因為又平又近,而我都省卻左好多格價又唔知搵邊間影的煩惱 (太好了我最怕煩!)

 3V 位於深圳,如果要落訂就要親身上去,同客服 Vicky WS 左一段時間之後,又咁岩有婚展會擺 booth 就可以直接去婚展落大訂同傾埋少少細節,事前要先銀行過數落 500 蚊訂 hold 位


出左新場景有 d 我都幾鐘意,本身打算 join 呢個!
最後我地決定要專車 (即唔夾車出,可以避免好多等人時間) 所以轉另一個 plan



專車 Plan 係貴好多,但經歷過之後覺得值的,我有朋友就係夾車成日要呆等浪費好多時間

價錢:RMB 8999
拍攝地點:北海道、安蒂拉城堡同韓式影樓
服裝:女 5 套 5 造型 & 男 3 套 3 造型

* 北海道、安蒂拉城堡需付入場費,共 RMB560

包括有:
- 180 張相 (全修)
- 36 吋油畫
- 20 吋、14 吋相薄 :相薄係韓式封面,婚展見過實物唔錯的,個人唔太喜歡用相整的封面
- 12 吋擺檯水晶:已忘了是什麼
- 60 吋簽名布
- 韓式九宮格相架:同樣婚展見過實物,好似係木材質邊的 (唔 Sure)
- 摩天輪相架
- 施華洛:已忘了是什麼,是相架嗎?

之前有朋友仔影過係夾車出發的,佢同我講化妝師都唔係 1 vs 1,甚至出外景化妝師唔會跟住,只會 stay 係化妝間等,咁出晒汗邊個補妝?而我呢個 Plan 化妝師會貼身跟住,因為我塊面好易出汗,如果冇人補妝我都唔知點算XDDD 所以想 join 的朋友要問清楚

之前都講過啦!我唯一要求係影沙灘,而影沙灘要配合好天氣就多數係熱到顛的 5-7 月,最後決定拍攝日期係13/7,下篇會講第一次 PW 過程,點解會講第一次?睇落去就知道了:P

P.S, : 如果大家睇完就已經想 Join 3V 不妨留言 / 專頁 inbox / pm 問我拎定資料搵我做介紹人,爬文睇到之前就雙方都有本 7" 相簿,但而家係咩優惠我已經唔太清楚喇!到時大家可能要問下,真心想 join 就記得拎定介紹人資料實有 jetso,本人就係唔記得左拎,蝕晒啦XD



就這樣

沒有留言:

張貼留言