2016年10月5日 星期三

// 囍 // 序:決定結婚...❤




我諗大部分女仔都幻想過幾時結婚架喇!
我好細個都想 25、6 歲時結婚,30歲前生 BB 咁就 prefect 池

但大大下反而覺得做人老婆新抱其實好唔簡單,並唔係王子公主永遠幸福快樂生活就算數 (♫你哭著對我說 童話裡都是騙人的♫),所以漸漸傾向想做多陣我阿媽個女,不過近年見到身邊同年齡甚至細過自己都開始步入婚姻,又會諗其實係咪都要咁做呢?所以都有間唔中同另一半提過下,不過其實我都唔知佢呢方面係諗咩 (真係好難捉摸.jpg)

又睇到好多文章都話唔需要因為年齡而去結婚,我係好同意的如果唔打算有下一代,對於未知生唔生又已經到左 30 歲,拖多幾年想生又話高齡...雖然已經同另一半講出心中顧慮,但仍然都冇任何行動,而每次朋友問都係答下年XD 直到今年 3 月終於有大突破...

當我知道 2017 係好年雙春兼潤月就覺得係時候了!!所以好快同雙方家長講聲,第一步就緊係搵男友媽媽幫手擇個好日子先。而我一直希望先求婚後計劃就咁泡湯,令我明白到現實往往同幻想總係有少少出入lol 如果仲等佢求左先搞相信趕唔到 2017,我男人係永遠唔會明白酒席係幾咁搶手呢回事...相信唔少 B2B 都係 Plan 左先補求婚吧?(揮手跪求同伴XD)

等了又等的好日子終於有了!透過八字原來都睇到唔少特別野,詳情在此唔打算透露,總之信則有不信則無,分別擇左幾日夾我地的吉日方便我地搵酒樓,最後好好彩心儀的酒樓幾日都有檔期,酒席再另一篇詳談啦 : )

總之,唔係得個諗終於要實行喇! (緊張)

沒有留言:

張貼留言