2012年6月4日 星期一

燈燈橙燈...*


今次講『燈』!
一早已經知道會去寶安北路買...
因為有買開相熟的一間燈鋪 (店名: 豪派燈飾照明)
我唔記得拎卡片, 唔知實際地址, 只知係家之福那邊 !

某一個星期日uncle就帶左我地上去...
都冇周圍睇其他鋪就直接揀...最勁係連價錢都唔知...
男友手指指就揀晒全屋d燈喇 ~

第一眼就已經睇中呢盞...方形白色雕花燈 (RMB 370)
uncle唔贊成架, 因為係石英膽, 好食電喎~
不過男友好鍾意, 最後都買左!

其實真係幾靚, 最搞笑係d影係一個個金元寶黎架,呢次仲唔發(我講下笑jaXD)
唔怪特男友咁喜歡啦~~~~~~~~
(其實我地都係裝左先知=V=)


一入門口就係呢盞  (RMB 290)

因為係玻璃比較重...我同男友2個先裝到, 我只係負責托住架咋XD


(RMB 260)
冇咩特別的燈...我又冇咩所謂, 比男友揀啦~


(RMB 150)
呢盞我覺得幾靚架, 但我家姐話娘喎=,.=
各人口味不同啦XD


呢盞同廚房廁所都係LED燈黎, 比較慳電~
我地睇圖揀的...圖明明係(黑色)星形仲唔立體架嘛...
點知變左立體花花仲要深藍色...
裝o個日我唔o係度...男友一見到就話好桃突, 嚇得我丫!!!
之後上去睇實物我覺得幾靚呀~哈哈!!!
我接受能力都好高下~~~~~

(RMB 190)



廚房同廁所用最普通的款就可以啦~~~最緊要夠光同慳電!!!
本身話可能有唔同色...紫呀, 粉呀等等...
點知最後都係得藍, 都好啦~

全屋d燈都買左hkd2000呀!!!!!!!!!!!!
D$好似倒水咁倒囉=.=
o個日仲買左廁所洗手盆+吊櫃+水龍頭+鏡櫃(遲d又開一篇介紹下~)
連埋d燈一齊集運到香港要HKD$400!!!!!!!
第2次上去同番燈飾老闆講佢都話運費貴...因為今次唔係佢地負責運呀><

好啦~下篇講歐森廚櫃先!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言