2015年3月11日 星期三

▐ 活動▐ 彩豐行。冬日工作坊 ♥ 初嘗 DIY 透明質酸保濕 Gel...*


呃!彩豐行冬日工作坊早於年頭就舉辦,是我 2015 年第一個 Event!
但我現在才有空分享,有心就唔怕遲啦 : )
去 Event 最開心一定係可以跟好友一同出席,嘻嘻哈哈咁又一晚嚕~


首先由化妝師 Terry 教我們「如何打陰影?」
陰影打得好可以視覺上瘦少少,太重手呢就...


阿梅召喚術成功!
為免重手變阿梅日常我都好少做呢個步驟,因為頭髮就是我的好陰影XD


包包面的朋友留意留意!可以把陰影放在兩個地方
1. 腮骨位置:由耳下伸延至腮骨
2. 權骨下方:首先要 Chok 一個我要做 Model 的咀 =3=,會見到凹陷位,由鬢髮位置伸延至凹陷位
溫馨提示:陰影粉應逐少逐少上,再 blend 鬆,寧願唔夠之後慢慢加都唔好一次過太重手


先每人分發一支彩豐行出品的蜜粉掃用來打陰影
一早都知道彩豐行有推出化妝掃,但未試過,原來幾好用喎!
好柔軟,掃上面好舒服,CP值高


當晚燈光偏昏黃,好難睇得清楚,所以都唔敢太重手啊~~~~~


除了面部陰影之外,Terry 也教我們最新穎的打鼻影方法!!!
先用一支細掃(因為現場沒細掃,所以我用掃頭代替)在眼頭位置(如左下圖)點兩點,之後用手指/掃 blend 開
就可以打造一個好自然又立體的鼻影喇!


本身想來一個對比,但我 before 手震了,湊合看看吧XD
有冇覺得瘦削左少少先?
唔...撇開手震,又好似有少少喎!


玩完化妝又到第二個環節 --- DIY 透明質酸保濕 Gel 
平時上網睇得多 DIY Skin Care,但一直未試過,終於機會來了!
A 是 gel base
B 是 ph調節劑


先把 ph調節劑倒入 gel base,要順時針攪拌


攪拌好會由乳白色變成透明,大家一邊攪一邊驚嘆顏色上的轉變


之後加入 6 滴維他命 B5 原液,再攪拌
最後仲可以加入自己喜歡的精油,當日有提供以下兩支,我每樣都加了數滴


由橄欖油提取的鯊烯油


A4030 有機摩洛哥純堅果油 Organic Argan Oil


一手一腳調配而成的透明質酸保濕 Gel,完成!


即刻試上手先!好好推好舒服呀!
透明質酸保濕 Gel 用途廣泛,當面霜用之外仲可以當 mask 敷


我地個 BB 出世喇!
因為冇加入防腐劑,需冷藏而且只可以保存 2-3 星期


之後就開始食飯,因為太肚餓只係影左飲品XD
估唔到呢間 Cafe 味道唔錯喎!下次同朋友食飯都可以建議上黎食 : )
Miracle House
地址:旺角彌敦道691-697號永如大廈3樓697室


因為只可以放 2 - 3 星期,我日用夜用又比埋男友用之下仲有唔少,所以我經常用來厚敷!早就用光了~
每次敷 20 分鐘,之後可以割走多餘 Gel / 洗面


因為要冷藏的關係,敷上面真係透心涼,那時天氣還要很寒冷XD
如果改成夏天用我想一定更棒
我覺得收毛孔、淨白、鎮靜、保濕功效都有~
而且是自己落手落腳做的更覺好用~哈哈!
就連男友都說不錯,只是搽上面比較凍啦XD

*是次活動由彩豐行邀請

○ 如有任何問題請電郵到 cathui1227@gmail.com ○



就這樣

沒有留言:

張貼留言