2016年9月12日 星期一

// SK-II // 眼仔變大?! ❤ R.N.A. 立體緊緻修護眼霜...*


又係時候報告 SK-II R.N.A. 立體緊緻修護眼霜的用後感了!
其實呢...阿囡呀!你對眼已經出名又大又圓,比番麻媽用啦好嘛?XD




R.N.A.立 體 緊 緻 修 護 眼 霜 (HK$750/15g)
SK - II 首創的「Radical New Age Complex」調配而成,由 R.N.A. 複方中蘊含大豆精華及酵母精華的抗老成分,配合 PITERA  及綠球藻精華,再注入全新成份環狀引流因子 - 紫花苜蓿及白羽扇豆萃取,從根源提昇眼部肌膚內在彈性,修復同時強化肌膚 




主要成份及功效:

濃縮 P ITERA ™ 促進肌膚角質層的新陳代謝,避免堆積黑色素;並具有優異的抗氧化與修護角質細胞功能,使蛋白母細胞健康

環狀引流因子:有助淋巴排水,收緊眼袋、減輕眼部浮腫及黑眼圈問題 

Ÿ紫花苜蓿萃取:有效擴張微血管,促進眼部血液循環
Ÿ   
白羽扇豆萃取:含豐富蛋白再生及膠原蛋白,幫助緊緻眼周

RNA 複方:修護肌膚,幫助合成蛋白質,緊緻眼周,淡化細紋
Ÿ   
(RNA 複方) 大豆精華:蘊含人體胺基酸 (Amino acid),是人體蛋白質合成重要來源,促進蛋白質結構完整,同時擁有高效抗氧化成分 - 異黃酮 (Isof lavones) ,有助修護 DNA 損傷,抗老化

(RNA 複方) 酵母精華:能提供人體必需胺基酸 (Amino acid),與小分子胜肽共同對抗老化

綠球藻精華:有效減淡皺紋,修護受損膠原纖維




囡:麻媽我幫你搞

你唔好搞搞震仲好啦 =,.=



質地好滑,少少已經好夠推勻眼周,用後非常滋潤


以前搽眼霜一直都係內推向外,但原來唔係咁好,會影響眼周橫向緊致

SK - II 研究團隊發現眼周的縱橫緊緻度是主宰年輕明眸的關鍵。透過掌握縱向緊緻 (撫平細紋) 與橫向緊致 (收細毛孔) 從而收緊眼周肌膚,雙眸也會因此變得明亮並煥發年輕光彩。

所以就要跟上圖指示去搽眼霜喇!


幾夜訓都好,每晚我都會配合眼霜用陰力按壓眼睛不同穴位,眼霜質地夠滑可以按長少少時間,一圈為一組,會按 20 組,都唔會花好多時間,為自己絕對值得投資的!



想再舒服少少就可以用 Beauty Bar 透過震動令眼霜更加吸收同時按摩雙眼


活動當日大會仲送左一個薰衣草味道的 Eye Pillow 比我地
超香薰衣草味,好舒服


可以雪凍用都可以用叮叮熱用


收到之後晚晚訓覺都會用,薰衣草味有安眠功效
不過訓醒就一定唔知飛左去邊lol


眼霜偏向滋潤型,保濕效果不是特別出眾


用了約一個月時間,正面睇暫時未有明顯分別
不過呢一個月每晚都唔捨得訓,搞東搞西都搞到凌晨先迫自己訓
眼圈也沒有惡化已經好感恩了 T.T
我知道一切都是自制力問題,我會努力改變作息時間,12點前一定要訓著!


呢個角度睇我覺得眼白比較之下多左,唔通真係可以變大眼?
但我未用夠六星期喎!等我 Keep 住用睇下係真唔係先!

* * * 研究顯示連續使用六星期便能縱橫結合地多方位立體緊緻修護眼部肌膚,讓雙眸増大 19.1%,顯得更大更明亮 * * *


銷售點:SK-II 概念店及全線美容專櫃

太古城中心 232 舖  (Tel. 2670 2633)
九龍九龍塘又一城 G 層 22 號舖概念店  ( Tel. 3104 0263)


#RNAeye

#RNApower

#BiggerLookingEyes

#OverFlowingFirmness

#changedestiny

#SKIIHK

#SKII

* 產品由品牌提供



就這樣

沒有留言:

張貼留言