2018年6月29日 星期五

// Kneipp // bio oil 再生平復按摩精油 ❤ 美腿育成計劃...*


如果 10 年前你同我講夏天都用油我可能會反白眼,唔係呀嘛?!夏天咁潤點用呀?
但 10 年後自己一年四季都有密密用,因為適當用油係可以好好用
加上年紀漸大真係確實感受到皮膚愈來愈乾 (哭哭)



今次重點介紹 Kneipp® 全效活膚再生精華油

故名思義係一支多功能的好油,針對疤痕、妊娠紋等肌膚問題作出修護,
又可以抗皺和抗衰老,身體面部均可使用。


主要成分:

紅花籽油:富含亞麻油酸,含有豐富天然物質及脂類,如維他命E、卵磷脂等,易於滲透並保濕肌膚,使肌膚柔潤,對抗皺也有功效。

橄欖油:富含不飽和脂肪,有助維持肌膚的健康。防止肌膚水分流失並提供營養及防止布有害紫外線,緩解肌膚乾燥、粗糙及幫忙皮膚保持彈性。


葡萄柚精華:冷壓葡萄柚果皮,蒸餾後萃取葡萄柚精油,有助肌膚恢復緊緻彈性,維持好肌質。

太陽花籽油:富含維他命E,質感幼細柔潤,特別適合眼部肌膚,有修護及抗衰老功效。




質地薄身唔會好厚重,易推


我通常加幾滴入 Body Lotion 可以慢慢按摩


呢支按摩油已經取得天然有機認證,亦曾經係日本 Cosme 大賞中奪得最佳產品大獎!


用手按會攰所以買左支按摩滾輪幫幫手,做完運動對腳酸軟我都用來排酸
按的時候好痛但第日真係無咁攰,仲可以順便修腳形,結實腿部線條


用完按摩滾輪我會指壓多一陣,加左按摩油易推好多同埋可以按耐少少


仲可以加入面霜按面,由始至終我都係係用同一套按摩手法,
近排熱到唔開冷氣都訓唔到,加幾滴油都無咁易抽乾皮膚水分


[[[ Kneipp® 產品堅持 ]]]]

* 不含防腐劑

* 不含石蠟油、矽油、礦物油

* 不含人造色素

* 不含動物提取成分

銷售點:Aeon Body (黃埔、康山、荃灣) 、Apita (太古) 、生命之糧專門店、網上平台Fingershopping、HKTV Mall及其他專門店。






** 產品由品牌提供




就這樣

沒有留言:

張貼留言