2018年8月31日 星期五

// der formula // 防曬很重要 ❤ 面霜般的防曬霜...*


如果減肥是女人終身事業,我認為防曬都係一輩子的事
我成日同人講日頭咩都唔用都唔絕對絕對絕對唔可以唔用防曬!



多年前我睇過呢張相就更加覺得防曬係幾咁重要!!

2012 年新英格蘭醫學雜誌其中一篇個案,上圖  68 歲的大叔係一位貨車司機,從來不防曬,每日花好多時間開車送貨。 每次出門送貨時, 陽光中的 UVA 穿過貨車的玻璃,照射在他的左臉。

上圖就是 28 年後的樣子 (嚇)

一日半日唔搽防曬問題真係唔大,但隨住時間流逝,皮膚急速衰老可能就會長伴左右 (驚)



長效保濕防哂霜   PA+++MOISTURIZING UV PROTECTOR SPF50+ 50G

物理性防曬,高效隔絕 UVA 及UVB 紫外線,同時淨白持續約 8 小時以上,
舒緩泛紅脆弱皮膚,採用低敏配方,亦可作妝前底霜使用

* 含脂溶性維他命 C 、不含酒精及香料

* 適合所有類型皮膚


質地好似面霜唔似防曬,好好推
個人好鐘意佢個質地,有時趕時間我用完 Toner 之後就直接用呢支就出門


用後有白淨、均衡膚色效果

是咁的...其實多年前我已經試用過一支,當時出現擦膠碎問題如今再用都有同樣情況
正當非常苦惱之際,同負責同事溝通後發現幾乎只有我有此問題 (?!)
但同事都好好建議左我唔同方法再試

首先搽防曬前等 10 分鐘先

之後就係使用份量問題,將平時習慣所用份量減少 1/3 左右 (話說我出名豪用lol)
試左一輪之後,擦膠碎問題暫時解決 (Yeah!!!!)

發現只要有一日用多左少少都仲係會有擦膠碎,因此拿捏好份量好緊要!

以上實屬個別例子,可能我真係骨格精奇,實在係百年難得一見嘅練武奇才XD


呢支防曬完全唔乾,日頭當佢面霜用都仲得呀!




* 是次產品由品牌提供


就這樣

沒有留言:

張貼留言