2018年11月8日 星期四

// 囍 // 媽咪奶奶都要靚 ❤ 晚裝篇...*


自己衫定好晒就係時候著手搞掂媽咪同奶奶喇!
又係因為方便借還衫所以一早鎖定左元朗區
有朋友介紹元朗雅麗就一於 Book 個時間分別同媽咪奶奶上去睇睇
一定要打去 Book 定時間,因為都幾多人,walk in 未必招呼到你地架!

當時我租價錢係 $1600 / 2件 (包一次轉款)
(可能已經加左價,最好自己問問先)



樓上鋪,就係中旅社樓上


地方都幾大,有晚裝西裝仲有裙褂,媽媽奶奶衫都佔左 2 大排
上到去都唔需要自己睇,因為真係好多同好密
只需講出想要咩色同要求職員就會去幫你揀幾件埋鏡併併,岩心水就可以試

而家好少聽人講上門下門,上門係男家,下門係女家
所以揀衫方面奶奶可以要幾誇有幾誇,大紅大紫最岩
而媽咪衫就唔好搶過奶奶鏡就最適合

而衫數量方面最好大家都一樣
知道媽咪想中場換衫咁我就決定好一人租二套,大家都靚足全場

咁呢 D 我覺得跟到就跟,唔一定要做到,要知道 2 位長老本身真係唔介意都好,
到時只要有某 D 三姑六婆比意見就可能會由唔介意變成介意


結婚 10 月尾,6月尾先同奶奶上去試
想講店員真係有經驗,佢地揀個 D 大部分都真係唔錯,可以放心比佢地揀
呢套掛起其實唔特別,但一試上身有叮一聲
我同奶奶都好鐘意
顏色又唔係好鮮紅,酒紅感覺更有質感,上身配金線繡花好岩喜慶日子著

大家都睇到奶奶身型比較豐滿,短袖同下身裙擺都比較顯瘦,唔加披肩都好好睇!



唔想奶奶花錢特別買多套朝早敬茶著,我就建議朝早同上半場著呢套紅色
呢個款唔算好誇張,日間著都好適合,真心好靚!


奶奶鐘意深藍色,呢件肉眼睇勁閃,D 珠片繡花都好立體
而且 D 擺位都修飾到身型仲有 A 字裙擺、短袖加上深色全部都係顯瘦 point!

但因為深藍色的關係奶奶都仍然心大心細,
最後我話襯到你本身對深藍色飲鞋唔洗特別買過對 (平時又少著真係有少少浪費)
仲有其實實物真係超閃,所以都唔會好暗沉唔顯眼



真係好閃好高貴架!


我覺得奶奶 2 套都好好睇,我最鍾意係紅色個套




上左去 2 次仲試左好多套,揀比奶奶試大部分都係紫呀紅呀粉呀


都有試下其他色,其實右邊銀色都幾靚喎!


之後到媽咪試喇!
點解媽媽級都好似好鐘意紫色?XDDD
呢套個下擺好特別,融入中西元素
眼利的應該都留意到奶奶有試到呢個款,奶奶都話呢個款靚


大紫大紅都集齊晒!


唔記得講雅麗仲會配埋耳環同頸鏈,唔洗煩實在太好喇!


媽咪另一套揀左呢件灰色,清清地都幾好睇


睇番相先知多左條銀色腰帶仲好睇 D


同我姊妹裙隻色好似,係我姊妹團其中一人XDDD


又係紫色...


發現媽咪著呢隻綠都幾好睇之後店員勁快手拎左好幾件出黎試XD


中間深藍色我媽咪勁鐘意,但好似太普通就作罷
右邊粉紅色係銀色同款



就這樣

沒有留言:

張貼留言