2011年3月23日 星期三

睇左咁多篇, 唔爭在睇埋我呢篇SASA特賣場小敗啦...*

自從元朗開了SASA特賣場後...
經過都一定會去循視下業務
真係成日尋到寶架!!!!
而且隔黎就係卓悅/ colourmix 格起價上黎好方便
以下呢堆都係我續小續小敗o既!
當然亦有d係被燒而敗啦~
最愛的粉紅色!!!!
雖然得SPF19 PA+..不過因為係Kanebo出品...
又有『美白』『保濕』等字眼...
又.....只係$23...就試下啦!!
試過上手好似有d lup...同一般防晒一樣有防晒味!!!
比多次機會佢, 下次試上面睇下點先...
我一早已經發現到$168/2件...
想過買眼霜... 不過最後都忍住!!
你睇到都知我已經失手...被草莓燒的

眼霜好似好大支....其實得15ml

本身想買妝前精華....試左tester...
吱出黎水還水cream還cream咁
都幾嘔心下...最後決定買乳液算了~
底部的應該是原價吧?!
而家$168/2件真係好抵~~~
exp date去到2012年架...放心!

這個我上年12月購的...不過一直沒有post過
只要$10就有一盒cyber colors 眼線gel喇...點忍?!
手多多睇下之前賣幾多...$10→$20→$30

點解咁平?!
其實因為就過期...我上年12月買當時諗仲有3個月...
不過而家已經係3月喇= ="
不過我唔介意仲可以用o既~
有枝掃送埋...用過幾好畫架!
分別買左藍色同啡色....另外仲有銀色~
好易劃到好幼線...
我覺得隻藍色好靚! 閃閃的~

這個相信大家都唔陌生啦...
又係本身冇打算買!!!
見到你地1個2個都買左...又湊下熱鬧啦XD

淺粉用來打底/ 做HIGHLIGHT都OK...
而另一隻墨綠我覺得幾靚...大地色悶悶地可以轉下...
$6.5真係好抵玩!!! 
剩係個包裝都殺晒啦~
我見到仲有紫色/銀色等等....





都幾顯色架...唔錯!!

全部都係元朗分店買的, 我未去過其他分店, 據Yi Yi講其他分店仲多仲齊!!
大家都去尋下寶啦

沒有留言:

張貼留言