2011年3月22日 星期二

潔淨 ● 保濕一take過...*

酵素Mask之中最出名的應該是寶藝吧!
我自己都有用過, 效果真的不錯, 所以對其他的酵素Mask都好有興趣~
感謝卓悅facebook的迎新禮物, 可以試用同寶藝一樣咁大罐的酵素面膜
○●○●Swiss 3 水漾酵素潔淨面膜 500ml○●○●

含豐富酵素透明質酸
深層潔淨保濕滋養柔軟皮,為肌膚注入大量氧份
中的酵素態加快去除舊角質
有助細緻毛孔改善膚質均勻膚色抗氧化
提升肌膚更生循環,令肌膚變得柔軟滋潤。
真的超大罐...仲好重!!
那天剛好去交收游游團購的直髮/粟米夾...之後又去卓悅取mask...
重到行唔到街直接衝回家算了XD

特價幾抵買...一罐可以用好多好多次!!
除番開都係十元八塊...
有兔仔ICON啊...即是不會用動物做TEST...讚好!!
而且開左之後仲可以存放24個月(2年)....
呢點比起寶藝就耐用一點...
寶藝是全天然成份一定要在3個月用完...
當初我都滿有信心可以的...可是後來呢
所以...這罐好適合一些想試酵素面膜但又唔太勤力敷面膜的人用啊(即是我XD)

[多得Imkwan提醒我講漏左一點....比起寶藝Mask用這個更省時喇...
因為
寶藝要敷40分鐘以上, 而這個只需20分鐘!]
Formulated in France
但找到不made in 那兒...是代表都是France嗎 ?
(希望有sis可以解答, thanks!)
除盒附送pink pink刮刮棒一枝...貼心貼心!!
哈!! 我平時都是用這種刮刮棒上cream/ gel mask的...好好用!
他們終於重逢了, 好感人的故事
呃.....我腦就只有吃嗎
不過真的好似喇...你不覺得嗎 ?
還是我想像力太豐富呢 ?

好! 玩夠了, 要正經囉!
包裝盒內還有簡介一份, 除了酵素面膜外, 
還有一片片的mask, 有興趣可以去卓悅找找看!
講左咁耐終於開囉!
有一塊膠/紙隔開...請不要丟掉, 每次用完蓋好比較衛生乾淨~

一次份量我都是用
刮刮棒刮2次就已經夠厚敷了...好抵用的~
使用方法: 潔膚後取適量塗上臉部,約20分鐘後用清水洗淨便可。

溫馨提示 1 
請不要慳住用, 一定要有一點厚度先算有效!!!
薄薄的一層不如唔好敷了~
溫馨提示 2 
個人習慣喜歡用保鮮紙cover, 一來可以隔離外來空氣溫度, 
面膜精華更容易推入皮膚, 二來面膜不會太快乾掉,  可以敷耐少少
溫馨提示 3 
我見有SIS話好難洗, 其實這類MASK是需要在洗面前用刮刮棒把面上的
GEL MASK
刮走, 咁就會好易洗架喇 ! 

>>>>>用後感<<<<<

1. 首次用後有白左少少(膚色均勻), 但唔太明顯...

2. 皮膚變得水噹噹, 毛孔即時細左(我想講敷完保濕mask
毛孔即時細左是正常的, 
簡單d講就當毛孔=咀, 因為飲飽水
就自然唔口乾唔會開口啦, 咁口渴時咪又大番囉!
所以收毛孔唔係一朝一夕o既事, 要定期做保濕mask喇!!!)

3. 有去角質功效, 皮膚變得滑滑的

第一次使用的前後對比...
以潔淨Mask來說, 去黑頭效果不理想, 
我知黑頭係頑固對手, 好難一次就擊倒的!
但以保濕Mask來說效果唔錯!!!!
即時水油都上升不少!
為了測試保濕效果...
o係完全冇搽其他護膚品的情況下待30分鐘...(小朋友唔好學呀!)
水油都有下降, 但都比before高一點, 所以敷完mask要立即搽護膚品鎖水喇!!
我又忘了影before!!!!!!!!
10日內我共用了5次...最後一次記錄即時效果, 水油都比之前還要高!
不過唔知關唔關天氣事架~參考看看好了!!!!

至於5次後的before & after....
唔好意思! 又要嚇大家了
我仍在努力去印中, 放心吧!













(完全沒有改相片本身光暗等等...只係加水印同字咋!)
我是不是白了一點 ? 定燈光問題? (同一地點唔同時間)
如奇說白, 不如話膚色均勻左...
至於印就退左少少, 10日咋, 差不多啦...
我唔敢講全部都係酵素面膜功效, 因為我都有用緊美白去印的產品...

作為
潔淨Mask但保濕功效不俗(其實你可以當做保濕mask)又可存放24個月之久...仲要咁大罐喎, 我會考慮回購囉 !

就這樣, 再見

沒有留言:

張貼留言