2011年4月11日 星期一

[30] 某日一Look...重新出發 =]

好久沒有post Look Look了...
因為前排看到有關我的評論
一開始是驚訝! 竟然有人提到我?!
幸好評論不多...一句半句...而且不太刻薄的XD

初初我都一笑置之...
但我是人, 我都會有感覺的...
原來我都有因為咁而唔開心過 :(

我的LOOK LOOK只是做過記錄, 好的難看的我都照POST...
 你喜歡可以看可以留言大家交流一下, 不喜歡就回上一頁...好自由的!!

從來沒有強迫人家去看...唔明點解都要比人話...
可能你會覺得...你POST得上黎預左架喇?!
唔好意思~ 我從來都覺得呢D係歪理!!!

有人話過世界係殘酷的, 我覺得虛擬世界仲殘酷...
至少唔會行下下街有人指住你同你講『你著得好難睇呀!』XD
請用欣賞的心去看看這個世界吧!少一點惡意批評, 多一點包容 : )
我冇事喇...LOOK LOOK仍然隨心...
有心機有時間就拍囉


o個日咁著覺得都OK...而家睇番覺得好古怪囉!
件碎花針織蝙蝠袖外套(好長的名字XD)新入手...
裡面應該點襯好呢?




星星頸鏈是EX送的...分手後送的生日禮物...仲要難得係喜歡的款...謝謝 =]

出左艾瘋後, 成日好怕唔見...
有時D衫又冇袋...唔可以跟身...
所以想搵呢D袋仔好耐...
真皮$89 @花園街...我覺得好抵仲好易襯~

絲巾又係行花園街時買的...$10/3條...不過好細條...
用來裝飾剛剛好~



好喜歡買斗蓬...不過又唔會成日著...
因為覺得好麻煩...仲唔保暖o既XD




電話小袋又出場...
海軍風襟章新入手$18@ SSP珠仔街...
點綴的好幫手...成日Feel唔同晒架~



我終於剪頭髮喇!!!!!!
已經很久沒有去salon...通常都係自己修下...
夏天我想剪短一定要去喇~
剪開的師傅走了...換左另一個...都OK呀~
其實我仲染埋髮...染左隻比較深的啡色...
因為我唔想出黑髮時布丁頭太明顯!!!!勁討厭~~~偏偏我頭髮又長得快!!!
屋村仔SALON...幫襯了10年...洗剪吹連染都只係$183~

回到家我再自己捲多幾下...好似仲好睇~

第一次揹復古包出街...興奮~
購自SSP...價錢超抵, 不如你地估下幾多錢 A__Av
男友說這個新髮型好復古, 都叫我復古人XD
咁繼續
復古風啦~~~~~


小襪子入手很久...一直沒有機會穿...
天氣回暖可以出場了...
購自西九車仔檔...專買襪的~
好像是$40/3對吧...我忘了~
好喜歡那個蕾絲邊

上衣在屯門小欖跳蚤市場買的...
出口貨才$60大元...這天又去是$100/3件了...
留意我的LOOK LOOK吧~~
下次我再介紹一下屯門小欖跳蚤市場, 絕對是尋寶的好地方
不過要有私家車先好去!!!
以下都是前排收到的.....

謝謝PingGou...終於可以試下胡醫生的BB CREAM...
另外, 有人可以告訴我CLARINS的是什麼嗎? BASE?

謝謝芭比的手工皂

謝謝V仔的假毛2對及香到震的BODY GEL...
衰野又唔講係BODY GEL...
等我仲想拎黎敷...我以為係紅酒MASK XD

MASK HOUSE送的...未用已入手3盒

多謝林太的心意

又是胡醫生...終於收到了~!!
下面的就是早前團購的東東...團購萬歲!!!!
謝謝QUEENIE幫忙...買了2個...1個比左阿媽...用左即刻平左, 長期用真係可以收到肚腩喎~


游游搞的團購...比起BABY PINK...
我更喜歡這個HOT PINK...
剪了頭髮要成日用喇~~練習!!!練習!!!


好可愛的粟米夾





對了!!!
2用直髮夾隨盒送了3支LIP GLOSS...
我唔會用喇...打算送出...
有興趣同我講, 平郵寄出(不連盒喔!!!!)
名額多過1位抽籤 ~~~~

參加請到 :::::

截止日期 : 15/04/2011 3:00PM


就這樣

沒有留言:

張貼留言