2011年4月7日 星期四

換Bicelle Facebook禮物順便敗家 + [公佈送禮結果]...*


早前參加左Bicelle Facebook搞的遊戲得到SCA 40深層活肌再生精華(2.5ml)1支....
價值$270...拖到尋日最後一日先我起心肝去換...

換領地點係一間美容院...

老實講事前一直唔去換係好驚被 sell...

入到去就有位女士叫我坐低先...心想不妙
最搞笑係張"鄧"上有一袋菜仲有d蔥o係裡面...

直覺係個位女士買o既"食送"...

最後我冇留意佢有冇拎走到...而我又坐低左...

原來換野都要登記...姓咩? 做邊行? 電話? 有冇做開facial之類...話之後會跟進...

咁我當然吹下水啦...話冇長工做 part time...有做開 facial(其實冇)等等...

咁佢就比左d宣傳單張我睇睇...

之後問支 sample係邊個用啦...我話我!

佢話你後生唔駛用到SCA 40...SCA 15就OK喇~

最後比左以下呢支我..問佢點用佢話TONER後滴少少搽面OK...

再問可以用幾耐....佢答都好耐架

之後仲叫我有興趣可以試做下FACIAL...不過我見到佢塊面超油(帶左口罩)...

而且o個度超熱...我出晒汗...佢仲圍埋頸巾...

總之就有dd奇怪...我話考慮下就走左喇....出左門口有鬆口氣o既感覺!

下次如果都係去美容院都係唔好換喇...怕怕

SCA 15活肌再生精華
CellRepair Serum SCA 15 

適合所有膚質 
早晚使用

•含15% SCA 活肌修復因子
•修復細胞,加速循環代謝,回復光澤
•減淡色斑,改善暗啞及偏黃膚色
•高效補濕,撫平乾紋,提升緊緻
•全面抗氧保護,對抗老化
醒起朋友買呢個 BRAND有唔知8折定75折...好用就問下價錢先~
下面呢個係SCA40...SCA 40深層活肌再生精華
Cell Repair Essence SCA 40 2.5ml x 4pcs

適合所有膚質
早晚使用

主要功效:
•含40%高濃度SCA 活肌修復因子
•徹底修復老化細胞,回復年輕健康
•刺激骨膠原增生,迅速撫平皺紋及表情紋
•高度補濕,提升彈性及緊緻度
•高效抗氧保護,中和游離基,抵擋UVA及UVB
配合醫學美容療程(如激光、煥膚、微針等)使用,效果更





之後又順便行下...好耐冇買野喇...身痕

買左盒仔for上次cyber color粉底送禮喇~~~

抽左下面3位...見到你個名請比個地址我啦, thanks~~~
hay2010
Ruby
JoanneW




新口味 $12/2塊@萬寧...試左1塊~好香!
用完有白左少少...保濕都OK~


搵左幾間萬寧終於搵到...$99/3盒...好抵!


EYE MASK 2盒...$39/盒 @ SASA

最後都係忍唔住買左心心甲油...$15/2支 @ Sa Sa
2隻色都好喜歡~
特別係隻藍...好特別!!
好易搽...顯色...一層已經得喇~
不過呢隻粉紅好似我之前介紹的Golden Rose指甲油...
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=13602&do=blog&id=32004
竟然比我搵到...仲有2盒...
買盒試下先...特價$45/盒...
一盒有28塊...一星期用2次...都可以用到3個幾月架!!

有野送先買...個粉餅sample帶出街補妝一流...本野唔好睇的!

之後一定要行下Sa Sa Outlet...
入手4粒Cyber Color眼影...$2@
買黎玩妝用...
d粉好幼細...好滑...隻螢光綠好正~~~!!



有色差...影出黎變左黃色o既...
而另一盒黃色好似上次買的Sa Sa e/s($2.5@)...
不過Sa Sa就再閃d出色d~



見到買左4盒...緊係用黎送禮開心下啦

參加請到 :::::

http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=13602&do=blog&id=89814
有2份...想要邊份留言講...一定要揀定一份呀!!!!

截止日期 : 14/4/2011

多過2位又係抽籤啦~~~~~
就這樣

沒有留言:

張貼留言